Blogia
PÀGINA OFICIAL DE LA U.E.LLORET

COM NO HA DE COMPORTAR-SE UN EQUIP

Si hi ha una cosa que m’ha defraudat més que el resultat d’aquest matí, ha estat sense cap dubte el toc d’atenció per part del Son Oliva de com els nostres jugadors han deixat el vestuari una vegada finalitzat el partit. No m’ha quedat més remei que disculpar-me i donar-los la raó, i sense tenir cap culpa.

M’han ensenyat tota la porqueria que un o varis dels nostres han deixat pel sòl del vestuari, i això que havia fins a tres papereres per a llençar el que volguessin, i era d’autentica vergonya. Jo em pregunto si a ca seva faran el mateix, encara que vull creure que no. Hi ha una cosa que es diu educació i civisme i està clar que hi ha alguns que no van sobrats. Des d’aquesta pàgina torno a demanar disculpes a la directiva del Son Oliva, encara que aquesta vegada ho fem públicament.


0 comentarios