FINAL DE LLIGA I PRIMER FITXATGE
Encara no han passat 24 hores del final de Lliga, i ja es pot anunciar el nostre primer fitxatge per a la pròxima temporada. I com està clar que un bon projecte ha de tenir un bon Director, hem començat per signar contracte amb el nostre nou entrenador, que també tindrà fitxa de jugador. Es tracta de Miki Arjona que aquesta temporada ja ha estat en el nostre equip com jugador en lúltim tram de Lliga.
Com jugador té una qualitat contrastada, que al veure-ho jugar fa fàcil el que sembla complicat. Ha jugat en categories molt superiors a la nostra ( 2ª Divisió B, amb el Motril de Granada. I a Tercera Divisió amb el FC.Vilafranca (Català), Jaen, Constància i Andratx entre altres).
Per a nosaltres és tot un luxe poder contar amb els seus coneixements futbolístics, i segur que si es pot confeccionar una plantilla competitiva, podem donar molta guerra la temporada que ve.Des daquesta Web, volem donar-li la benvinguda al nostre club, i desitjar-li molta sort en el nostre setè projecte.
No volem acomiadar aquest article sense donar les gràcies al que ha estat el nostre entrenador durant tres temporades ( Toni Florit ) i als quals han estat els seus ajudants durant la seva estada ( Amador Gacias, Walter Giménez, Xisco Prados, i Toni Ferriol ), ja que han estat unes grans temporades on hem gaudit de partits realment espectaculars, hem assaborit un ascens, hem estat a punt dascendir a 1ªRegional, i el que és més important, ens hem sentit orgullosos de passejar el nom de la U.E.Lloret pels camps de la Regional Mallorquina.
Per tot això moltes gràcies Mister i ajudants, i molta sort en els vostres nous projectes.

A tan sol dues jornades del final daquesta lliga 2007/2008 ja està clar qui és el campió de segona regional, i des daquesta pàgina volem felicitar a tota la plantilla del C.D.Binissalem en general i al jugador Biel Alomar en particular, per ser un antic jugador de la U.E.Lloret, i sobre de tot una gran persona de la qual malegra haver conegut, esperant veurens aviat en el dinar que ens deu el nostre capità.
Aprofitant limpressionant marc de les nostres instal·lacions esportives, i el nou camp de futbol del que ens sentim més que orgullosos, hem decidit organitzar juntament amb Dinàmic ( Empresa amb un ampli historial i experiència en el món de la naturalesa i temps lliure), el nostre Primer Campus de Futbol, en el qual també col·laboren la Federació de Futbol de les Illes Balears (F.F.I.B), i lEmpresa Coca-Cola, pel que lèxit del mateix està més que assegurat.


Després dhaver-se disputat els deu minuts pendents del partit en el qual van agredir al nostre jugador Amador Bauzá, el Comitè Regional ha imposat la següent sanció:

Es recorda a tota la plantilla que la pròxima matinada del dissabte 29.03.08 a les 0200 entrarà en vigor el nou horari destiu, havent-se davançar els rellotges a les 0300 hores.
Es recorda a tota la plantilla, cos tècnic i directiva que el proper dimecres 26.03.08, al finalitzar els deu minuts pendents contra el CD.Sant Jordi en el camp neutral dAlgaida, hi haurà un sopar de porçella en el Bar Can Putxet per a celebrar le darrera victòria enfront del Port de Soller.
Es comunica a tots els interessats que des de fa uns dies funciona per la xarxa, una nova Web on tindrà cabuda tota la informació que pugui esdevenir pel que fa a lAssociació de la Mitjana Edat de Llorito denominada "Cavallet quan eres Jove".
1º.- Señalar para el día 26 del actual, a las 21 horas, en el Campo del C. D. ALGAIDA, la continuación del partido SANT JORDI - LLORET(10 minutos - A PUERTA CERRADA), debiendo empezar con el lanzamiento de un penalti a favor del Lloret y con el resultado de empate a un gol.
Un jugador de la U.E Lloret va ser brutalment agredit per un jugador del Sant Jordi, que li va propinar un cop de puny a la cara i a traïció. A causa de lagressió, el jugador del Lloret va caure inconscient sobre el terreny de joc, de tal forma que es va haver de sol·licitar la presència duna ambulància. El jugador va ser traslladat pels sanitaris a lhospital Són Llátzer, on va estar en observació i va ser atès de les diverses lesions. A causa de la gravetat de lagressió, làrbitre va suspendre un partit que shavia desenvolupat amb tota normalitat i el resultat momentani era dempat a un. Cap recordar, que fa diverses setmanes altre jugador, en aquest cas del Campanet, va haver de ser hospitalitzat al ser agredit per altre jugador del Sant Jordi, amb la qual cosa aquest club és reincident aquesta mateixa temporada. 



Es recorda a tota la plantilla, cos tècnic i directiva, que dijous que ve 14.02.08 al finalitzar lentrenament, podrem degustar un sopar de porçella en el Bar Rte.Es Pou.
La U.E.Lloret ha fitxat aquesta setmana a un jugador molt conegut de la Tercera Divisió Balear i la Preferent. Es tracta de Miquel L.Arjona Jimenez, més conegut per Miki Arjona. Aquest gran centre-campista que ha estat entre altres equips amb el Constància i el Alcudia, ve de jugar amb lAndratx de Preferent. 
El nostre Club organitza aquest any juntament amb lAjuntament, lEmpresa Dinàmic, i Benigalip, les festes de la Rua 2008. 