UN EXEMPLE A SEGUIR
Si hi ha algo del que un servidor es pot sentir orgullós, és de tenir molt contades però bones amistats. I un bon exemple daixò és la de poder contar amb lamistat de Juan Fco.Prados Rodríguez. Va ser entrenador de la U.E.Lloret durant dues temporades, per a més tard en el que havia de ser el seu any sabatic venir a donar-nos una mà com entrenador de porters de forma totalment desinteressada.
Aquest any ha fitxat amb el C.E.Sineu per a dirigir als Juvenils de 1ª Regional, i encara que les coses no li funcionen esportivament com ell hagués desitjat, jo tinc molt clar que si no guanyen més partits no és perquè el no posi els cinc sentits i la seva professionalitat per a intentar-lo.
Aquest cap de setmana passat va ocórrer un fet en el camp del Són Caliu, on Xisco va demostrar als que no ho coneixien la categoria i la qualitat humana que posseïx, encara que jo ja ho sabia. Enhorabona Xisco, és un veritable plaer presumir damistats com la teva.
Si desitges veure la notícia de IBDEPORTE.COM, prem en la imatge inferior.

Si hi ha una cosa que mha defraudat més que el resultat daquest matí, ha estat sense cap dubte el toc datenció per part del Son Oliva de com els nostres jugadors han deixat el vestuari una vegada finalitzat el partit. No mha quedat més remei que disculpar-me i donar-los la raó, i sense tenir cap culpa. 
Ens és molt grat comunicar-vos que des daquesta setmana, el nostre Entrenador Toni Florit ha passat a formar part com presentador i col·laborador de la cadena de ràdio SISRADIO. El polivalent Míster ha iniciat una nova etapa en la qual presenta un programa setmanal cada dimarts, on juntament amb altres col·laboradors comenten les incidències de totes les categories de Regional i també les lligues de categoria Juvenil dintre de lemissió del programa Futbol de ca nostra. 

Es recorda a tota la plantilla, cos tècnic i directiva, que dijous que ve 24.01.08 al finalitzar lentrenament, podrem degustar un sopar de porçella i algo més en el mateix Poliesportiu de "Sa Comuna" per a celebrar la victòria del passat diumenge.
Aquest pròxim diumenge 13.01.08 amb motiu de la inauguració de les obres danivellació i col·locació de gespa artificial, sestan preparant una sèrie dactes i activitats perquè la celebració sigui espectacular. 
Han estat unes gestions complicades i llargues, a més de dur-se amb el màxim secret a causa de la importància del tema, encara que com ja és oficial hem decidit publicar-lo. 
La iniciativa de la U.E.Lloret dorganitzar per segon any consecutiu una sèrie de jornades de "Lingo" per aquestes festes nadalenques, està resultant un veritable èxit. El públic ha respost de manera massiva quedant-se fins i tot petit làrea assignada per a tal efecte en el Bar És Pou. Ahir mateix havia esperes per a poder accedir a la sala, ja que no havia places per a tots els que volien jugar i col·laborar amb el nostre Club. 

Es comunica que ahir 20.12 al matí, va quedar esgotada la totalitat de la Loteria de Nadal del nostre Club. Així pues les 100 sèries adquirides per la U.E.Lloret (20.000 ), repartirien un total de 300.000.000 , prop de 50.000.000.000 de les antigues pessetes, si ens toqués el gros. 
Amb motiu de lúltima victòria de lequip, i a més festejar la volta al nostre nou camp. Es recorda a la plantilla que aquest pròxim dijous 20.12.07, al finalitzar lentrenament en el nou "Comunale Stadium", se celebrarà un sopar a les mateixes instal·lacions esportives. 
Aquest matí el nostre brau porter Juanmi, ha estat operat a la Clínica Rotger, del trencament de mandíbula que va sofrir en el partit contra el Sp.S.Marçal. 






Mhe decidit ha escriure aquest article després dobservar la inquietud existent pel tema i perquè en moltes ocasions em consulten entre altres coses per lactualització de les fotos i seguiment de lobra que figura en el lateral daquesta pàgina. Si sobserva la darrera foto presa, es veurà que és del dia 12.09.07, i us puc assegurar que si hagués més fotos que ensenyar ja estarien publicades. Però per desgràcia aquest pròxim dilluns es cumpliran dos mesos daquesta foto i també del temps que lobra duu parada. 



Per primera vegada i sense que serveixi de precedent publiquem la resolució del comite de competició, pel que fa als fets ocorreguts durant el partit de la 7 jornada del 13.10.07 C.D.Serverense - U.E.Lloret.:
