Blogia
PÀGINA OFICIAL DE LA U.E.LLORET

BREUS, NOTICIES Y COMENTARIS

DARRERA SETMANA PER A LIQUIDAR LA LOTERIA DE NADAL

<b>DARRERA SETMANA PER A LIQUIDAR LA LOTERIA DE NADAL</b>

Es prega a tots els que encara no hagin liquidat la Loteria de Nadal, tinguin la bondat de fer-ho abans de finalitzar aquesta setmana del 4 al 10.12.06 que iniciem, ja que el Club l’ha de liquidar la pròxima setmana.
La U.E.Lloret us agraeix a tots els que han col·laborat, i us desitja molta sort per al sorteig del pròxim 22 de desembre.

Image Hosted by ImageShack.us

JORNADES DE LINGO A CA SES MONGES

<B>JORNADES DE LINGO A CA SES MONGES</B>

La UE.Lloret organitza aquest Nadal unes jornades de "Lingo". El nostre club ha gestionat amb l’Ajuntament la cessió per els dies que se celebraran els sorteigs, el local de Ca Ses Monges.
L’horari serà de 18’00 a 22’00 Hrs., s’adjunta a aquesta informació el cartell publicitari, que apareixerà en el lateral d’aquesta pàgina fins al terme d’aquesta iniciativa.
Esperem la vostra visita i us desitgem molta sort i un Feliç Nadal.


Image Hosted by ImageShack.us

CARLES RAMIS, TAMBÉ EN EL DIC SEC

<b>CARLES RAMIS, TAMBÉ EN EL DIC SEC</b>

Per desgràcia cal afegir un altre nom a la ja llarga llista de lesionats de la UE.Lloret.
El gran centre-campista Carles Ramis va haver de ser substituït en el minut 84 del partit d’aquest passat diumenge contra el CD.Collerense.
Al finalitzar va ser traslladat a l’Hospital on li van diagnosticar un esquince de turmell, i pel que sembla serà baixa durant 4 ó 5 setmanes.
Així que probablement no tornarà a vestir-se amb els colors de la UE.Lloret fins al 2007.
Des d’aquesta web li desitgem una ràpida i plácida recuperació.

Image Hosted by ImageShack.us

ÀNIM BUFI

<b>ÀNIM BUFI</b>

Des d’aquesta pàgina volem desitjar a Toni Vanrell (Bufardo), una molt pronta recuperació de la seva lesió (trencament de lligaments).
El brau defensa passarà pel quiròfan el pròxim 17 de gener de 2007, pel que no podem més que desitjar-li la millor de les sorts, que ha bon segur tindrà.
Sabem que no està passant pel seu millor moment, ja que les seves ànsies per defensar els colors de la U.E.Lloret són molt grans, i que no vol ni veure els partits.
Així que ànim Bufi i almenys apareix pels sopars.

Image Hosted by ImageShack.us

EL PRÒXIM DIJOUS HI HAURÀ SOPAR A SINEU

<B>EL PRÒXIM DIJOUS HI HAURÀ SOPAR A SINEU</B>

Es comunica a jugadors, tècnics i directiva, que el pròxim dijous 30.11.06, al finalitzar l’entreno que s’efectuarà en el Poliesportiu de Sineu, hi haurà un sopar en el Bar Moments.
Us esperem a tots.

NOU ENLLAÇ EN AQUESTA WEB

<B>NOU ENLLAÇ EN AQUESTA WEB</B>

Es comunica a tots els usuaris d’aquesta web, que en el menú (ENLACES) s’ha afegit l’adreça per a entrar dintre d’un fòrum de la 2ª Regional Balear.
L’administrador és Info-Balear, que ho gaudiu amb salut i que a partir d’avui s’escolti la nostra veu, a l’esport Balear.

AQUEST DIJOUS SOPAR A CA'N PUTXET

<b>AQUEST DIJOUS SOPAR A CA'N PUTXET</b>

Es comunica a tots els jugadors, tècnics i directiva, que aquest pròxim dijous 23.11.06 al finalitzar l’entrenament, hi haurà un sopar en el Bar Ca’n Putxet.
No faltis a la cita i fins al dijous.

EL PRÒXIM DIJOUS SOPAR A CA'N PUTXET

S’informa a tots els jugadors, equip tècnic i directiva, que el pròxim dijous 2 de novembre al finalitzar l’entrenament, hi haurà un sopar en el Bar Restaurant Ca’n Putxet.

Image Hosted by ImageShack.us

AVIAT SEREM UN MÉS A LA U.E.LLORET

Image Hosted by ImageShack.usEns és molt grat informar que el matrimoni format per Susana Martorell i Martí Matéu Jordá, seran pares per primera vegada molt aviat.
La parella que forma part de la junta directiva de la U.E.Lloret ens van donar la bona nova aquest passat cap de setmana.
Des d’aquesta pàgina els desitgem un immillorable embaràs, un feliç part, i la millor de les sorts per al bebé, i els seus pares.

Enhorabona Papuchis.


AQUEST DIUMENGE IB3 EN EL PARTIT DEL COMUNALE

Segons informes rebuts és més que probable que aquest pròxim diumenge 15.10.06, vengen al partit U.E.Lloret - Sp.de Campos un equip de la televisió autonòmica IB3 per a realitzar un reportatge i incloure-ho en el programa dels dilluns de Tomeu Terrasa.
Així doncs sol•licitem a la nostra afició un esforç perquè la graderia sigui una festa d’ambient i colorit.
Ens veiem en el Comunale i visca la U.E.Lloret.