Blogia
PÀGINA OFICIAL DE LA U.E.LLORET

BREUS, NOTICIES Y COMENTARIS

JORNADA DE PANADES AMB LA U.E.LLORET

Si vols gaudir de l’elaboració i/o degustació de panades, t’esperam el pròxim dijous 05.04.07 a partir de les 10’00 hrs.per a elaborar les panades i berenar a la caseta de Cati Besona.
Després a la nit soparem a la mateixa caseta de les panades que s’hagin salvat del matí.

Adjuntem el plànol per a poder localitzar el lloc de l’esdeveniment.


MARGA I PEP ENS CONVIDEN A UN SOPAR PER LA VICTÒRIA A SON MALFERIT

El gran esforç realitzat pels nostres aquest passat diumenge es mereix com no podia ser d’una altra manera d’un bon sopar, i tal com havien promès els pares de Miki ( Marga i Pep ) abans del partit si es guanyava al Soledad, així serà.
Així doncs aquest pròxim dijous 29.03.07 al finalitzar l’entrenament que en principi s’ha d’efectuar en el Municipal de Sineu, Marga i Pep ens convidaran a un sopar en el Moments Bar.

ATENTS AMB EL CANVI D'HORA


EL PRÒXIM DIJOUS HI HA SOPAR

Es comunica a tots els jugadors, cos tècnic i directius, que el pròxim dijous 15.03.07 al finalitzar l’entrenament que s’efectuarà en el Poliesportiu de Sineu, el Mister Toni Florit ens convidarà en el seu Restaurant Moments Bar, al sopar que va oferir per guanyar en el Port de Pollença.
Entre mòbil i sopar, li sortirà cara la victòria, no?

LLUM VERDA AL PROJECTE PER AL CAMP DE GESPA ARTIFICIAL

Ahir es va donar el primer pas oficial per a la construcció del nou camp de gespa artificial, ja que el document que van presentar en el qual se sol·licitava la cessió d’ús de les instal·lacions del camp de futbol per part de l’Ajuntament cap a la U.E.Lloret, va ser aprovat per unanimitat ja que la totalitat dels regidors que formen el Consistori van estar d’acord a cedir el seu ús al nostre Club.
Aquest document és imprescindible per a la setmana que ve sol·licitar les subvencions necessàries al Consell Insular i a la FFIB ( Federació de Futbol de les Illes Balears) per a la construcció del nou camp.
Aixi pues el compte enrere per a poder veure el somni complert va començar ahir, esperem que no es demori molt en convertir-se en una realitat.

EL PRIMER PAS OFICIAL PER A PODER GAUDIR DE LA GESPA ARTIFICIAL JA ESTÀ AQUÍ

<b>EL PRIMER PAS OFICIAL PER A PODER GAUDIR DE LA GESPA ARTIFICIAL JA ESTÀ AQUÍ</b>

S’informa a tots els simpatitzants, afeccionats, jugadors, cos tècnic, i a tots els que pugui interessar, que el pròxim divendres 09.03.07 a les 20’00 hrs, en el ple que se celebrarà a L’Ajuntament de Lloret de Vistalegre es donarà el primer pas oficial, si s’aprova la cessió d’ús dels terrenys del camp de futbol, per part de l’Ajuntament cap a la U.E.Lloret per un termini de 50 anys. Requisit indispensable per a poder sol•licitar les subvencions necessàries per a poder construir el nou camp de gespa artificial.
Així mateix prego ens disculpin per la falta de notícies al respecte, però entendran que encara que la notícia fa ja bastants de dies que circula per la nostra localitat, no informem d’això fins que sigui completament oficial com és ara el cas.
Els podem assegurar que a l’anar-se produint oficialment els esdeveniments, ho publicarem sempre a la major brevetat possible, ja que per ganes no serà.


AVUI PER FI HEM ARRIBAT A LES 10.000 VISITES

<B>AVUI PER FI HEM ARRIBAT A LES 10.000 VISITES</b>

Ens és molt grat comunicar a tots els nostres usuaris que a les 18’30 Hrs. d’avui dia 22.02.07 la nostra Web ha rebut la visita nombre 10.000 després de 404 dies de la seva creació, el que fa una mitjana de 24,75 visites diàries.
La pàgina en el seu inici es va crear amb bitácoras el 14.01.06 i es va cancel·lar el 14.10.06 amb un total de 6.785 visites, a partir d’aquest dia amb blogia i fins a avui ha rebut ja 3.218 visites, el que fa un total de 10.003 simpatitzants que en algun moment ens han visitat.

Simplement donar les gràcies per la vostra fidelitat i Visca la U.E.Lloret

Image Hosted by ImageShack.us

ALGUNS JUGADORS DE LA U.E.LLORET A LA RUA 2007

Alguns dels nostres jugadors van participar aquest dissabte 17.02.07, en el tradicional desfili de la Rua amb aquesta simpàtica parodia.
I si no jutgeu vosaltres mateixos......!!!

Image Hosted by ImageShack.us

LA FAMÍLIA DE LA U.E.LLORET AUGMENTA

<b>LA FAMÍLIA DE LA U.E.LLORET AUGMENTA</b>

Aquesta setmana hem tingut la grata notícia del naixement d’un bebé. I és que el matrimoni format per Violeta i el nostre jugador Gerard han estat pares per primera vegada.
El nen que es dirà com el seu pare Gerard ( Gerardinho quan fitxi amb la U.E.Lloret ), va néixer el divendres 19.01.07 a les 20’40 a l’Hospital de Son Llàtzer, sent el seu pes al néixer de 3’470 Kg, i una altura de 48’5 cm.
El part no va tenir complicacions, i tant la mare com el bebé estan perfectament.
Des d’aquesta web volem donar-li la nostra més sincera enhorabona, i desitjar-los un futur ple de felicitat.

OPERACIÓ AMB ÈXIT

<b>OPERACIÓ AMB ÈXIT</b>

El dimecres 17.01.07 Toni M.Vanrell (Bufardo) va ser operat de trencament de lligaments creuats a la Clínica Femenías.
El gran defensa arrossegava la lesió des de principi de temporada intentant solucionar el problema per altres vies, però al final ha hagut de passar pel quiròfan.
L’operació ha estat un èxit i sembla que tot ha anat molt bé.Des d’aquesta pàgina li desitgem una pronta recuperació i que el seu desig de tornar a jugar es compleixi el més ràpid possible.
Ànim Bufí.

Image Hosted by ImageShack.us

SUSPÈS QUAN ANAVEN 1-1

UN GRAN EQUIP TÉ SEMPRE UNA GRAN AFICIÓ


LA GRAN VICTÒRIA BÉ MEREIX UN SOPAR

<B>LA GRAN VICTÒRIA BÉ MEREIX UN SOPAR</B>

Es comunica a tots els jugadors, cos tècnic i directiva, que amb motiu de la grandiosa victòria contra el Sp.Sant Marçal, dos dels nostres patrocinadors ( Rte.És Pou i Pirotècnia Jordá), ens convidaran a un sopar en el Rte. És Pou al finalitzar l’entrenament d’aquest pròxim dijous 18.01.07.
Es prega a tots l’assistència.

AVUI COMPLIM UN ANY

Quan es va començar amb aquesta iniciativa de crear una pàgina web, perquè tots els aficcionats al futbol poguessin estar informats de tot el relacionat amb la U.E.Lloret, mai se’ns va passar pel cap que tingués una acollida com la que al final ha tingut.
Tal dia com avui 14.01.07 fa un any que la web va veure la llum sense que el seu administrador tingués la més mínima idea de com funcionava el món dels blogs, i encara que alguna cosa ha millorat li queda encara molt per aprendre.
Es va començar amb el servidor Bitácoras (www.uelloret.bitacoras.com), i al principi tot anava molt bé però per raons que desconec, va començar a tenir molts problemes de caigudes i en moltes ocasions la nostra pàgina era inaccessible.
Ens va costar molt prendre la decisió de muntar un altre blog a un servidor distint, ja que s’havien invertit moltes hores per fer la pàgina, però al final la situació era ja insostenible i es va haver de construir una nova amb Blogia, que de moment a dia d’avui i tocarem fusta funciona francament bé.
Les visites a la nostra web en la primera etapa amb bitácoras ( del 14.01.06 al 14.10.06 ) van ser un total de 6.785 i en l’actual blogia ( del 14.10.06 al 14.01.07 ) s’han comptabilitzat ja 2.160, el que fan un total de 8.945, amb una mitjana de 24,50 visites diàries. Ja sé que per a altres webs aquesta xifra és ridícula però per a nosaltres era impensable a l’inici arribar a aquests nombres, i més quan contínuament reps paraules d’agraïment per part dels usuaris, especialment gent que estudia fora de la illa, i amb aquesta eina pot estar al corrent de les notícies del nostre equip.
Per a finalitzar només em queda donar les gràcies a tots els que consulten la nostra web per la fidelitat demostrada, també vull donar les gràcies en particular a Miquel Angel Coll Ramis que sempre que ha pogut ha col•laborat amb la web, i que la U.E.Lloret pugui gaudir aviat com ho fan ja moltes altres localitats, d’un camp d’herba artificial i unes instal•lacions més dignes que les actuals.
Visca la U.E.Lloret

Image Hosted by ImageShack.us

FUTBOL DE PREFERENT I REGIONAL NO PODRÀ JUGAR EN DISSABTE

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


PER A COMENÇAR BÉ L'ANY, QUE MILLOR QUE UNA VICTÒRIA I UN SOPAR

Es comunica a tota la Plantilla, Cos Tècnic i Directiva, que aquest pròxim dijous 11.01.07, al finalitzar l’entreno hi haurà un sopar de porçella.
Es prega a tots la seva assistència.
Gràcies i bon profit.

Image Hosted by ImageShack.us


LA LOTERIA DE NADAL 2006 EN XIFRES


Image Hosted by ImageShack.us

BON NADAL I FINS A L'ANY QUE VE

<B>BON NADAL I FINS A L'ANY QUE VE</B>

Des d’aquesta pàgina que per primera vegada és testimoni d’un Nadal, volem donar les gràcies per la fidelitat demostrada cap a la U.E.Lloret.
Gràcies per demostrar cada diumenge que disposem de la millor afició amb diferència, gràcies també a tots els col·laboradors i directius que sense el seu suport no seriosa possible mantenir tota la infraestructura del Club.
Gràcies a tot el cos tècnic pel seu saber estar en totes les circumstàncies, especialment a Amador que segur que des de Galícia no perd detall del que esdevé aqui, i que segur que vindrà a passar el Nadal a la seva terra.
I sense dubte, gràcies a tota la plantilla que amb el seu esforç ens fan sofrir, riure, i gaudir d’una temporada que de moment no se’ns dóna gens malament.
A tots ells els desitgem unes estupendes Festes Nadalenques i Feliç Any Nou, i els recordem que no tornem a jugar fins al pròxim 7 de gener de 2007, salutacions a tots i fins aviat.


CANVI DEL PARTIT CONTRA LA U.D.ARENAL

<b>CANVI DEL PARTIT CONTRA LA U.D.ARENAL</b>

Es comunica que el partit d’aquest pròxim diumenge 10.12.06 que havia de disputar-se a Lloret contra la U.D.Arenal, passarà a jugar-se en el Camp Municipal de L’Arenal a les 16’30 Hrs.
El motiu del canvi no és un altre que el de poder jugar en el nostre camp quan en la jornada 33 del 13.05.07 ens hàgim d’enfrontar a la U.D.Arenal, i així coincidir amb la Fira de Maig que se celebrarà a la nostra localitat.
Des d’aquesta pàgina volem donar les gràcies a la Directiva de la U.D.Arenal, per les facilitats rebudes per a poder efectuar el canvi de data en els nostres respectius enfrontaments, ja que sabem que amb la quantitat de categories que disposa, i el gran nombre de partits que disputen en el seu camp, els suposa un gran contratemps en la seva programació.

Image Hosted by ImageShack.us

EL PRÒXIM DIJOUS HI HA SOPAR

<b>EL PRÒXIM DIJOUS HI HA SOPAR</b>

Es comunica a tots els jugadors, tècnics i directius que aquest pròxim dijous (07.12.06) al finalitzar l’entrenament hi haurà un sopar en el local de "Ca Ses Monges".
Us esperem a tots, inclosos els molts lesionats.