Blogia
PÀGINA OFICIAL DE LA U.E.LLORET

BREUS, NOTICIES Y COMENTARIS

LA GRAN FINAL JA ESTÀ AQUÍ, NO T'HO PERDIS

HA NASCUT UNA ESTRELA

Després de l’espera per fi ha nascut el fill tan esperat per Susana i Marti, el petit que es dirà Sergi va néixer diumenge 10.06 a la Políclinica Miramar. Va venir sense cap contratemps a les 14’05 i al néixer va pesar 3,480 Kg. tot va anar molt bé i els dos es troben perfectament.

Des d’aquí els desitgem la millor de les sorts i moltíssima salut, enhorabona Papis.

DEMÀ HI HA UN ROSTIT ARGENTÍ

Es comunica a tota la plantilla, cos tècnic i directiva, que demà dimecres 06.06.07, en acabar l’entrenament s’efectuarà un sopar en el mateix Poliesportiu de Sineu ( Moments Bar ).

Aquesta vegada no només és per celebrar la victòria contra el Sp.Sant Marçal, sinó que també havia un deute pendent del nostre porter Guillem el qual havia promès un be si marcava un gol, i aquest ho va marcar en la jornada 32 contra el Rotlet Molinar.

Com creiem que amb un be no n’hi ha prou, el Club obsequiarà amb un altre. Així doncs per al sopar haurà una picada de frit, i dos bens a l’estil argentí, els quals seran rostits pel nostre Preparador Físic Walter.

Ens veiem demà i força U.E.Lloret

DIUMENGE VENIU A SINEU


COMENÇA EL GRAN SOMNI

Aquest matí del 30.05.07 han començat per fi les obres del que serà el "Nou Comunale". Un equip de topògrafs han començat a treure totes les cotes del camp, per a una vegada establerts els nivells omplir i anivellar per posteriorment asfaltar i deixar-ho tot a punt perquè una altra Empresa instal·li l’herba artificial.

Seguirem informant.

This album is powered by BubbleShare - Add to my blog

AVUI S'HA ADJUDICAT L'OBRA DEL NOU “COMUNALE”

This album is powered by BubbleShare - Add to my blog

Avui dimecres 23.05.07 a les 11’30 hrs. A l’Ajuntament de Lloret, s’ha procedit a l’adjudicació de l’obra d’Anivellament i Adequació del Camp de Futbol.

Al concurs es van presentar 7 empreses que optaven a l’execució de l’esmentada obra, i s’havien establert 3 informes per poder puntuar i posteriorment adjudicar a l’Empresa que obtingués més puntuació el projecte. Els esmentats informes es puntuaven amb 60 punts a la millor oferta econòmica, 30 punts a la qual oferís la major millora del projecte, i 10 punts a la qual oferís menor termini d’execució d’obra.

L’Empresa que ha obtingut més puntuació ha estat Roig, S.A. amb 100 punts, ja que ha aconseguit ser la millor en els tres informes esmentats.

Ara només ens queda veure aviat les màquines pel camp, i que es compleixin els terminis d’execució, per poder inaugurar l’anhelat camp per a les festes de Sant Domingo, amb el tradicional partit de presentació.

Adjuntem l’informe de l’Enginyer i Director de l’Obra, D.Martí Vila Jaume.


VENIU A SINEU


SOPAR DE CELEBRACIÓ

Es recorda a tots els jugadors, cos tècnic i directius, que demà dijous 17.05.07 en acabar l’entrenament en el Municipal de Sineu, es realitzarà un sopar per celebrar la gran victòria de diumenge passat, en el mateix Moments Bar del Poliesportiu.

Així doncs ens veiem demà per començar la concentració de diumenge que ve.

LA MALEDICCIÓ DE LA LA DEFENSA LLORITANA

Sembla com si una maledicció perseguís als defenses de la nostra localitat, i és que aquesta temporada ser Llorita i ser defensa ha estat un binomi molt perillós.

A dia d’avui els jugadors Antoni Vanrell (Bufi), Miquel Estela (Toro), Miquel A.Coll (Màfia) i el gran capità Pedro Beltrán (Pagès), segueixen lesionats i fins i tot algun pot ser que hagi de passar encara pel quiròfan.

El cas més impactant ha estat sens dubte el d’Antoni Vanrell, que va tenir la mala sort de lesionar-se en un partit amistós de pre-temporada, i després de diverses recaigudes va haver de ser operat, per la qual cosa aquesta temporada no ha pogut jugar ni un sol minut, encara que fa uns dies ja li hem vist exercitant-se pel camp en solitari, i ha bon segur estarà a punt per a l’inici de la temporada que ve.

No podem oblidar-nos tampoc del cas de Joan Pau (Socio), que un dia abans del seu debut va patir un accident casolà i va estar uns mesos de baixa, encara que ara ja recuperat ha tornat a l’equip, jugant sense cap problema.

Des d’aquesta pàgina desitgem a tots els lesionats, tant Lloritans com forans, una molt ràpida recuperació.

Tocarem fusta i esperem que no hagi més lesions a la plantilla, i puguem acabar la temporada sense més contra-temps.

GRÀCIES PER LA GRAN COL·LABORACIÓ


FOTOS GENTILESA DE MIQUEL ANGEL COLL

Com ja sabreu gairebé tots, aquest diumenge 13.05.07 el nostre municipi va celebrar la tradicional Fira anual, dins de la qual s’incloïa la IV Degustació de Cuina del Pla. El nostre Club va participar en aquesta ocasió amb dos estands de menjar, a més de portar la gestió del bar, servint als comensals que es van acostar uns fantàstics Caracols que van ser cuinats pel Bar C’an Putxet, i un esplèndid Frit de Matançes que va estar elaborat pel Rte.És Cruce. També es va servir el cafè torrat a Lloret per Cafès Bay.

Des d’aquesta pàgina vull donar les gràcies públicament a aquests tres patrocinadors, ja que el gènere que la U.E.Lloret va servir en aquesta mostra de cuina va ser regalat en la seva totalitat per a benefici del nostre club.

També vull agrair a totes les persones que desinteressadament han col·laborat perquè la Fira i posteriorment el gran partit fossin un gran èxit.

Gràcies a tots.

T'HO VAS A PERDRE?

EL BOIB, PUBLICA L'ANUNCI DE CONCURS DEL NOU CAMP

El BOIB (Butlletí Oficial de les Illes Balears) ha publicat en el seu nombre 64 del 28.04.07, l’anunci de concurs en procediment obert i tramitació urgent per a la contractació de l’obra d’anivellament i adequació del camp de futbol "Sa Comuna".

Ara les empreses interessades amb executar l’esmentat projecte disposen de 13 dies naturals des del següent dia de la publicació d’aquest, per presentar les seves ofertes.

Per als interessats en l’anunci, ho podreu consultar prement sobre la imatge inferior.

AMB DIRECTIUS COM AQUESTS NO PODEN ARRIBAR MOLT LLUNY

Els fets que vaig a relatar van ocórrer dissabte 28.04.07 en el Municipal de C’an Caimari, quan varem anar a disputar el partit U.D.Collerense – U.E.Lloret, que per cert varem guanyar 0-1.
Com és costum amb els equips que visiten primer el nostre camp, jo personalment vaig parlar amb el seu delegat el Sr.Joan Quintana Oliver, per veure si a l’anar nosaltres al seu camp ens cobrarien entrada. I decidim entre els dos que ja que de la seva afició només havien entrat 15 persones gratis, ells farien el mateix al visitar nosaltres el seu camp, això va ocórrer el 26.11.06.
La meva sorpresa va ser quan arribem al camp per presenciar el partit, i el cobrador de l’entrada ens va comunicar que allà passaríem tots per taquilla, i que si no pagàvem 6 € no entrava ningú, i que li donava igual que el seu delegat el Sr.Quintana hagués quedat amb jo que entrarien 15 persones gratis, ja que la paraula del seu Delegat no tenia cap valor.
Anteriorment el nostre delegat el Sr.Martí Mateu havia parlat també amb el Secretari del Collerense, i li havia dit exactament les mateixes paraules que el porter, és a dir que el seu Delegat el Sr.Quintana no pintava res en absolut.
Així que no ens va queda més remei que pagar, i a l’entrar vaig sol·licitar al seu Delegat el Sr.Quintana les explicacions pertinents. Ell es va mostrar totalment sorprès i contrariat ja que havia passat a la seva directiva per escrit, que 15 aficionats de la U.E.Lloret havien de passar gratis, i que no entenia com podien desautoritzar un pacte seu, quedant en entredit la seva paraula amb jo.
Fets com aquests són els que enterboleixen el futbol, un esport esplèndid si no fos per dirigents tan impresentables com els del Collerense, que per quatre miserables euros prefereixen quedar com xoriços, en lloc de quedar com cavallers.
Està clar que amb directius com aquests no arribaran molt lluny, em va basta veure que en el partit anterior al nostre ( de Tercera Divisió ) i contra el líder de la categoria, no havia més de cinquanta persones, quan en el nostre camp moltes vegades passem de llarg les dues-centes.
Vull deixar molt clar que el meu cabreig i el meu menyspreu no va ni contra els jugadors, ni contra la soferta afició del Coll, ni tampoc contra el seu Delegat el Sr.Quintana el qual ho va passar francament malament, ja que fins i tot en acabar el partit va presentar la seva dimissió, per la qual cosa em mereix tots els meus respectes, no així els directius del Collerense als quals jo els aconsellaria que es dediquessin a una altra cosa, ja que està clar que per a això no serveixen, i si són així d’impresentables en un esport no professional, prefereixo no saber com seran en el món laboral.


LLUM VERDE A LA SUBVENCIÓ DE LA FFIB

Avui dilluns 30.04.07, tal com ja havíem anunciat en un article anterior, s’ha signat en els locals de la Federació de Futbol de les Illes Balears (FFIB), el conveni mitjançant el qual la Federació es compromet a subvencionar-nos la gespa artificial, una vegada tinguem acondicionat el terreny de joc.

El document ha estat signat pel President de la FFIB, D.Miguel Bestard Cabot i el nostre President D.Antoni Coll Real.

Des d’aquesta pàgina volem donar les gràcies al President de la Federació, per les facilitats i l’atenció amb la qual ha tractat el tema, i al nostre President per les gestions realitzades que vos puc assegurar han estat moltes i complicades.

Així doncs avui s’ha donat un nou pas perquè el somni sigui aviat una realitat, i la temporada que ve poguem gaudir del Nou Comunale.

Força U.E.Lloret

LLIÇÓ MAGISTRAL DE COM NO HA DE JUGAR UN EQUIP QUE VOL ASCENDIR.

( Jornada 30 del 22.04.07 / U.E.Lloret 1 – C.D.Sta.María 2 )

Només havien transcorregut deu minuts de joc i ja es veia a la perfecció que el partit se n’anava a perdre, i és que quan veus sobre el camp gent que en lloc de córrer, caminen, que no recuperen la posició, que no hi ha intensitat, i que les cames pesen massa, el resultat només pot a ser la derrota, i així va ser.
El partit d’ahir es pot resumir perfectament en una formula matemàtica com aquesta: (absentisme en els entrenaments + poca intensitat d’alguns que assisteixen a ells + macro-festa la nit anterior; elevat al quadrat) = a derrota.
Hi ha alguns que es creuen que perquè estem dalt en la classificació ja està el treball fet, i la lliga us record que no ha acabat, és més, és ara quan realment cal entrenar amb més força, ja que de res haurà servit arribar fins aquí.
El que no és normal en un equip que està en la part alta, és que en un entrenament es presentin deu o dotze jugadors, i alguns dels quals en lloc de córrer caminen, i és el mateix que si no fossin. Què passaria si estiguéssim en la part baixa?
El partit d’ahir no es va perdre al xiular l’àrbitre el final del mateix, sinó la nit anterior quan ha algun “cerebrito” se li va ocórrer muntar una macro-festa en dissabte. Per Què no es munta en divendres?, o Per què no es va fer dissabte que ve, ja que diumenge no jugam?
Ningú us demana que no aneu de marxa, ja que esteu en l’edat, però hi ha altres maneres de fer-ho, i altres dies. Encara que si voleu patir i perdre com ahir esteu en el camí correcte.
No vull ni imaginar-me que hagués passat si en lloc de tenir davant al Sta.María, ens haguéssim trobat un equip com el Llosetense o el Arenal, ja que sense ànim de menysprear al rival d’ahir crec que en condicions normals som molt superiors a ells, encara que quan les condicions físiques baixen de manera alarmant, qualsevol et pot guanyar. És molt trist que un equip que tan sol ha creat una ocasió de gol ens hagi guanyat per 1-2.
Comença a ser hora que els jugadors pensin en els errors comesos, i en com resoldre’ls si és que volen obtenir alguna cosa més en aquesta lliga, encara que jo la solució la tinc molt clara, i no és una altra que treball i més treball, ja que sense esforç no s’arriba enlloc.
Crec que no us podeu queixar del treball que realitza la directiva i els col•laboradors, ells posen treball i ganes per organitzar esdeveniments i aconseguir el finançament necessari per poder mantenir a l’equip, el nostre President a mogut cel i terra perquè la temporada que ve hagi gespa artificial, i si aquesta és la vostra manera d’agrair les coses, penso que no és la correcta.
Pot ser que sembli una crítica dura per a alguns, però us puc assegurar que si en lloc d’escriure-la aquest matí ho hagués fet en acabar el partit, ho hagués estat molt més, encara que suposo que ha alguns els dóna el mateix.
També vull que quedi clar que si aquesta setmana no hi ha fotos ni entrevista no és per raons tècniques, és perquè no m'ha donat la gana fer-ho, encara que suposo que ha alguns els dóna el mateix.
Ara només ens queda esperar a dissabte que ve per veure quin equip ens n'anem a trobar, encara que suposo que ha alguns els dóna el mateix

NOU FITXATGE PER A LA PORTERIA

Aquesta setmana passada el club ha fitxat a un tercer porter per al que resta de temporada i espero que per a la pròxima.
El seu nom és Carlos Martorell Aguiló, nascut a Palma el 10-02-86, té 21 anys i juga a futbol des dels 7. El seu darrer equip ha estat la U.D.Arenal de primera regional.
Des d’aquesta pàgina li donem la benvinguda, i esperem que s’integri bé amb la resta de la plantilla com és habitual amb les noves incorporacions.

DEMÀ EL COMUNALE HA DE SER UNA OLLA A PRESSIÓ

SEMPRE VOS TENIM AL NOSTRE COSTAT,
SOU LA MILLOR AFICIÓ AMB DIFERÈNCIA,
PER AIXÒ VOS DEMANAM UN DARRER ESFORÇ.

DEMÀ AMB VOSALTRES SERÀ MOLT MÉS FÀCIL.
QUEDEN NOU FINALS PER AL GRAN SOMNI,

PENSA EN BLAU.....................

FORÇA U.E.LLORET

EL MÓN DELS BLOCS AUGMENTA

Des d’està pàgina volem donar la benvinguda al món dels blocs a la pàgina del CD.Santa María, que des del mes passat, s’ha sumat a la iniciativa d’altres clubs i a creat una web per informar dels seus esdeveniments.
Enhorabona per la iniciativa i tant de bo algun dia tots els clubs disposin d’una pàgina web.

La pàgina en qüestió és www.cdstamaria.blogspot.com.



UN ALTRE PAS PER EL GRAN SOMNI

Ahir dimarts 17.04.07 a les 13’00 hrs, es va celebrar a l’Ajuntament de Lloret un ple extraordinari per a l’aprovació del denominat ( Projecte d’anivellament i adequació del camp de futbol Sa Comuna ) amb un pressupost de 168.023,41 €, el qual va ser aprovat per unanimitat.
L’esmentat projecte que inclou l’anivellament del camp, drenatges, desaigües, sistema de reg amb canons, asfaltat, col•locació de conductes soterrats per a futurs serveis com il•luminació, megafonia, marcadors, etc. es publicarà ara en el butlletí oficial i en el termini de tretze dies les empreses que desitgin realitzar-lo, presentaran les seves ofertes per després executar-ho amb caràcter d’urgència i donar pas a la col•locació de la gespa artificial, i poder gaudir d’un camp digne.

DIJOUS QUE VE HI HA SOPAR

Es comunica a tots els jugadors, cos tècnic i directiva que per celebrar la darrera victòria aconseguida enfront del CD.Llucmajor, l’Ajuntament de Lloret ens convida a un sopar al Bar Ca’n Putxet en acabar l’entrenament de dijous que ve 12.04.07.

El menú per a aquest sopar és:
Frit i Porçella