Blogia

PÀGINA OFICIAL DE LA U.E.LLORET

GRÀCIES AFICIÓ, GRÀCIES EQUIP

Jornada 36 del 03.06.07 / U.E.Lloret 1 – Sp.Sant Marçal 0

Diuen que somiar costa molt poc, i la veritat és que en aquesta temporada que dóna els seus últims sospirs ha estat de somni, ara ja passi el que passi recordarem la lliga del 2006-2007 com un fet històric. S’ha aconseguit conjuntar un equip compacte a totes les seves línies, bé posicionat, amb un cos tècnic que sap treure el màxim rendiment al conjunt, i amb una afició que està bolcada amb els seus i que és l’enveja de la regional.

Un equip recent ascendit de categoria i que doni un rendiment com el que ha donat, amb partits senzillament espectaculars no és gens normal, amb alts i baixos això si, però com en tots els equips, fins i tot professionals.

N’hi ha prou amb veure els números per comprendre la segona volta que està fent ja que dels 17 partits disputats s’han aconseguit 14 victòries, 2 derrotes i 1 empat, amb dues ratxes consecutives de sis victòries seguides, amb 43 punts aconseguits de 51 possibles, 9 partits sense encaixar un sol gol, amb 37 gols a favor i només 12 en contra, i amb aquests números de rècord “tan sol” estem tercers.Amb aquestes dades es veu clarament que hi ha hagut un gran nivell en aquesta segona regional i que l’ascens de categoria està molt car.

Però tornant al partit he de dir que els dos equips van sortir al terreny amb molts de nervis, una mica imprecisos en les seves accions i respectant-se molt, ja que cap dels dos volia descuidar la seva porteria. El domini de la pilota va ser dels locals en la major part del temps, si bé és cert que a excepció d’un gran tret de Pere Joan des de fora de l’àrea, que el porter visitant va aconseguir desviar molt a prop del pal en una gran intervenció, no va haver més ocasions per cap part.

En la segona meitat les coses van començar igual i el joc es desenvolupava en el seu major part a la zona de mitjans, on la U.E.Lloret esperava que els visitants prenguessin la iniciativa per crear espais, però els de Pórtol no estaven per la labor, i no ens inquietaven en absolut. Només va haver uns minuts de desconcert a partir de l’expulsió de Joan Plomer en el minut 73 que per al meu va ser totalment justa, en la que l’equip va perdre la concentració que havia tingut fins ara. Encara que només van ser cinc minuts ja que després amb deu i amb el públic animant amb més ganes després de l’expulsió, es va veure un joc més ràpid i vibrant, i la zona de creació va començar a treure la pilota amb molta més soltesa i criteri.

Fruit d’aquesta intensitat Alex va disposar d’una altra oportunitat en el minut 83, quan Xisco que havia sortit fresc en la segona meitat realitza una assistència perfecta, i el ros de Costitx queda sol davant del porter però llança la pilota per damunt del travesser, sent l’ocasió més clara de la segona meitat.Però quan rondava el minut 85 de partit va arribar la recompensa a l’intens treball que havien realitzat els nostres, ja que en un llançament de córner tret magistralment per Sabina, ho recull Carles dins de l’àrea petita i bat al porter de xut creuat, establint el que seria definitiu 1-0 al marcador, i aixecant dels seus seients a una grada plena de seguidors que van esclatar amb la consecució del tant, i no van parar d’animar fins que l’àrbitre va donar per finalitzat el partit, aconseguint tres punts que saben a glòria.

Així que gràcies afició, gràcies a l’equip i recordar que ara només ens falten dos finals.

FOTOS PARTIT
U.E.LLORET 1 - SP.SANT MARÇAL 0

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA


DIUMENGE VENIU A SINEU


COMENÇA EL GRAN SOMNI

Aquest matí del 30.05.07 han començat per fi les obres del que serà el "Nou Comunale". Un equip de topògrafs han començat a treure totes les cotes del camp, per a una vegada establerts els nivells omplir i anivellar per posteriorment asfaltar i deixar-ho tot a punt perquè una altra Empresa instal·li l’herba artificial.

Seguirem informant.

This album is powered by BubbleShare - Add to my blog

Joan Llompart

JAUME VALLÈS

El técnico del Llucmajor de regional, Joan Llompart, no seguirá al frente de este conjunto en la próxima temporada.

FUENTE:

Noquean al árbitro del partido
Arenal-Sant Jordi de Segunda

JAUME VALLÈS

Las agresiones en esta recta final de la Liga se suceden. Ayer por la mañana el colegiado del partido Arenal-Sant Jordi de Segunda Regional, Trujillo, fue noqueado presuntamente por un jugador del Arenal, según informa el Comité arbitral.

De consideración

El colegiado Trujillo recibió varios golpes que hicieron que tuviera que venir una ambulancia a evacuarlo. Anoche estaba ingresado y se desconocía aún su estado de salud.

FUENTE:

EL RACÓ DE LES ENTREVISTES JORNADA 35

Entrevista al finalitzar el partit C.D.Sa Coma 1 - U.E.Lloret 2


EL MILLOR SENS DUBTE, ELS TRES PUNTS

Jornada 35 del 27.05.07 / C.D.Sa Coma 1 – U.E.Lloret 2

Com ens ha ocorregut al llarg d’aquesta temporada, lo nostre no és jugar contra equips de la part baixa ja que el nostre nivell de joc baixa a nivells alarmants. Jo ja no se si és falta de concentració, falta de motivació, o que sortir al camp creient que pel simple fet d’anar per damunt en la classificació ja tenim guanyat el partit. L’únic que em reconforta és que ens hem portat els tres punts a casa i que els tres pròxims partits, seran tres finals en les quals crec que no farà falta motivar als jugadors ja que sabem que si no els juguem al cent per cent, no aconseguirem derrotar-los.

El partit d’ahir va ser tremendament avorrit per als que vam estar a Sa Coma, amb un joc sense idees, sense intensitat, sense pressió, i en moltes fases del partit sense cap col·locació. El centre del camp no va ser el de les grans ocasions on normalment asfixiem al rival amb la pressió, i sortim en ràpids contra-atacs sinó tot al contrari, sent dominats pels locals en molts moments, arribant fins i tot a demanar l’hora en els últims moments del partit.

Nosaltres vam disposar d’almenys cinc ocasions clares de gol, però els davanters també es van contagiar del joc dolent de l’equip i no van tenir la seva tarda, fins i tot el nostre bon porter Carlos que al fi va poder jugar un partit complet, va tenir un error monumental al creure que l’àrbitre havia assenyalat servei de porteria i a l’anar a col·locar la pilota en el vèrtex de l’àrea petita per a treure, un contrari molt atent li roba la cartera i marca un gol absurd, però vàlid i que va posar molt nerviosos als nostres ja que significava l’1-2, encara que també és cert que a part d’aquest error va estar molt segur a la porteria, realitzant una bona labor.

Crec que lo millor que podem fer ara és oblidar-nos d’aquest partit, i pensar en el pròxim rival (Sp.Sant Marçal), un equip que no ens posarà les coses gens fàcils i al que li haurem de jugar molt concentrats, sense deixar-li espais ni deixar-lo pensar ja que si no ho fem ho passarem molt malament.

Aquí tindrem el suport de la nostra gran afició i segur que omplirem les grades del Municipal de Sineu, en un partit que pot marcar el futur del nostre equip en una temporada que està sent formidable, i a la qual només li falta la guinda final aconseguint algo pel que estem lluitant tota la temporada, realitzant una de les millors campanyes de la història.

Portem cinc victòries consecutives i estem realitzant un final de temporada espectacular, ara només ens falten tres, així que ara que ho tenim tan a prop no podem deixar-lo escapar.

Força U.E.Lloret

Alineació: Carlos, Gerard, Biel, Miquel Coll, Plomer, Xisco (Carles min.72), Bernabé (Socio min.78), Pere Joan, Miki, Tito (Lito min.90), Alex (Amador min.63).

Gols: (0-1) Pere Joan - min.27, (0-2) Miki – min.46, (1-2) Sa Coma – min.66.

This album is powered by BubbleShare - Add to my blog

FOTOS PARTIT
C.D.SA COMA 1 - U.E.LLORET 2

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA

AVUI S'HA ADJUDICAT L'OBRA DEL NOU “COMUNALE”

This album is powered by BubbleShare - Add to my blog

Avui dimecres 23.05.07 a les 11’30 hrs. A l’Ajuntament de Lloret, s’ha procedit a l’adjudicació de l’obra d’Anivellament i Adequació del Camp de Futbol.

Al concurs es van presentar 7 empreses que optaven a l’execució de l’esmentada obra, i s’havien establert 3 informes per poder puntuar i posteriorment adjudicar a l’Empresa que obtingués més puntuació el projecte. Els esmentats informes es puntuaven amb 60 punts a la millor oferta econòmica, 30 punts a la qual oferís la major millora del projecte, i 10 punts a la qual oferís menor termini d’execució d’obra.

L’Empresa que ha obtingut més puntuació ha estat Roig, S.A. amb 100 punts, ja que ha aconseguit ser la millor en els tres informes esmentats.

Ara només ens queda veure aviat les màquines pel camp, i que es compleixin els terminis d’execució, per poder inaugurar l’anhelat camp per a les festes de Sant Domingo, amb el tradicional partit de presentació.

Adjuntem l’informe de l’Enginyer i Director de l’Obra, D.Martí Vila Jaume.


AGRESIÓN DEL ÁRBITRO EN EL
SP.CAMPOS - LLOSETENSE

JAUME VALLÈS

El colegiado del Sporting Campos-Llosetense de Segunda Regional fue agredido en el transcurso del partido del pasado fin de semana.

FUENTE:


AQUEST EQUIP FA OLOR A PRIMERA


( Jornada 34 del 20.05.07 / U.E.Lloret 5 - C.E.Artà 1 )

Era el nostre primer partit com local lluny del “Comunale”, i la veritat és que no es va poder donar millor ja que fins i tot amb
moltíssimes baixes a la plantilla, es va guanyar amb autoritat. L’equip es va presentar amb una defensa inedita ja que mai havien jugat junts els quatre, sent la parella de centrals Carles i Plomer, i els laterals Joan Pau i Alex, resolent a la perfecció qualsevol intent d’aproximació a la nostra porteria defensada per Guillem. La línia de mitjans va estar formada per Xisco, Sabina, Pere Joan, Bernabé i Toni Coll, i en punta un Miki esplèndid que va tornar a anotar un Hat-Trick, i “només” porta 37 gols aquesta temporada, (sense comentaris).

Va haver dues parts ben diferenciades ja que a la primera els nostres van sortir una mica paralitzats i mancats d’idees, sense oferir-nos la verticalitat d’altres ocasions, l’alegria i frescor d’altres partits, o la movibilidad per banda a la qual ens tenen acostumats. Però la segona meitat i amb el vent a favor va ser totalment diferent esborrant del mapa a l’adversari, la pilota va començar a moure’s amb molta més rapidesa i les assistències eren contínues, desarborant en cada ocasió la defensa visitant.

Van ser cinc gols, però van poder ser més ja que va haver unes quantes ocasions molt clares, a més d’un penal fallat per un Xisco Mulet que malgrat no estar fisicamente al cent per cent, ens va donar un autentic recital d’assistències, recuperant infinitat de pilotes, sent un autèntic baluard en l’eix de l’equip.

Vull destacar també a la nostra afició que no atura d’animar a l’equip, demostrant que tant és on juguin els nostres, o quin partit donen per la tele, ja que allà estan ells per aportar el seu granet de sorra en aquesta gran família.

Ara i degut a les derrotes del Sp.Campos i el Sant Marçal, hem donat un pas de gegant cap a l’anhelat ascens, però no podem baixar els braços ni confiar-nos, ja que tot el que hem guanyat en aquestes 34 jornades es pot perdre en les últimes 4 restants. Diumenge visitem el camp del cuer Sa Coma, i si algú pensa que el partit ho anem a guanyar sense baixar-nos del cotxe, va molt malament. Tenim moltes experiències dolentes amb equips de la part baixa, pel que espero que ens hagi servit de lliçó, i el diumenge juguem corrent, suant la samarreta, concentrats i fent el que sabem, que és com es guanyen els partits. I no em tinc cap dubte que així serà.

Força U.E.Lloret

Alineació: Guillem (min.85 Carlos), Joan Pau, Alex, Carles, Plomer, Xisco, Bernabé, Pere Joan (min.62 Amador), Miki (min.87 Martí), Sabina (min 66. Lito), Toni Coll (min58.Gerard).

Suplents: Lito, Carlos, Gerard, Amador, Martí.

Gols: ( 1-0 min.20 Miki ), (1-1 min 32 C.E.Artà), ( 2-1 min.34 Miki ), ( 3-1 min.60 Pere Joan ;p ), ( 4-1 min.67 Carles ), ( 5-1 min.85 Miki )


EL RACÓ DE LES ENTREVISTES JORNADA 34

Entrevista al finalitzar el partit U.E.Lloret 5 - C.E.Artà 1

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

FOTOS PARTIT
U.E.LLORET 5 - C.E.ARTÀ 1


VENIU A SINEU


PRÒXIM PARTIT DE LLIGA


SOPAR DE CELEBRACIÓ

Es recorda a tots els jugadors, cos tècnic i directius, que demà dijous 17.05.07 en acabar l’entrenament en el Municipal de Sineu, es realitzarà un sopar per celebrar la gran victòria de diumenge passat, en el mateix Moments Bar del Poliesportiu.

Així doncs ens veiem demà per començar la concentració de diumenge que ve.

LA MALEDICCIÓ DE LA LA DEFENSA LLORITANA

Sembla com si una maledicció perseguís als defenses de la nostra localitat, i és que aquesta temporada ser Llorita i ser defensa ha estat un binomi molt perillós.

A dia d’avui els jugadors Antoni Vanrell (Bufi), Miquel Estela (Toro), Miquel A.Coll (Màfia) i el gran capità Pedro Beltrán (Pagès), segueixen lesionats i fins i tot algun pot ser que hagi de passar encara pel quiròfan.

El cas més impactant ha estat sens dubte el d’Antoni Vanrell, que va tenir la mala sort de lesionar-se en un partit amistós de pre-temporada, i després de diverses recaigudes va haver de ser operat, per la qual cosa aquesta temporada no ha pogut jugar ni un sol minut, encara que fa uns dies ja li hem vist exercitant-se pel camp en solitari, i ha bon segur estarà a punt per a l’inici de la temporada que ve.

No podem oblidar-nos tampoc del cas de Joan Pau (Socio), que un dia abans del seu debut va patir un accident casolà i va estar uns mesos de baixa, encara que ara ja recuperat ha tornat a l’equip, jugant sense cap problema.

Des d’aquesta pàgina desitgem a tots els lesionats, tant Lloritans com forans, una molt ràpida recuperació.

Tocarem fusta i esperem que no hagi més lesions a la plantilla, i puguem acabar la temporada sense més contra-temps.