Blogia

PÀGINA OFICIAL DE LA U.E.LLORET

GRÀCIES PER LA GRAN COL·LABORACIÓ


FOTOS GENTILESA DE MIQUEL ANGEL COLL

Com ja sabreu gairebé tots, aquest diumenge 13.05.07 el nostre municipi va celebrar la tradicional Fira anual, dins de la qual s’incloïa la IV Degustació de Cuina del Pla. El nostre Club va participar en aquesta ocasió amb dos estands de menjar, a més de portar la gestió del bar, servint als comensals que es van acostar uns fantàstics Caracols que van ser cuinats pel Bar C’an Putxet, i un esplèndid Frit de Matançes que va estar elaborat pel Rte.És Cruce. També es va servir el cafè torrat a Lloret per Cafès Bay.

Des d’aquesta pàgina vull donar les gràcies públicament a aquests tres patrocinadors, ja que el gènere que la U.E.Lloret va servir en aquesta mostra de cuina va ser regalat en la seva totalitat per a benefici del nostre club.

També vull agrair a totes les persones que desinteressadament han col·laborat perquè la Fira i posteriorment el gran partit fossin un gran èxit.

Gràcies a tots.

EL RACÓ DE LES ENTREVISTES JORNADA 33

Entrevista al finalitzar el partit U.E.Lloret 5 - U.D.Arenal 1

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

COMIAT DEL “COMUNALE” AMB VITÒRIA I A LO GRAN

Jornada 33 del 13.05.07 / U.E.Lloret 5 – U.D.Arenal 1

Ni Steven Spielberg hauria pogut redactar un guió millor per a aquest partit, i és que ahir els esdeveniments es van desenvolupar de la millor forma. El vell“Comunale” va tenir el millor comiat possible, i a més l’únic.

Ahir la família de la U.E.Lloret va demostrar perquè està lluitant per l’ascens, ja que quan tots formen una pinya i remen cap a un mateix lloc, el resultat no pot ser un altre que l’èxit. Actualment l’afició, els jugadors, el cos tècnic, la directiva, i els col·laboradors estan més units que mai i això es nota després al camp.

El partit va ser realment sublim i no vull destacar cap jugador en particular, ja que ahir es va veure un equip que sap en tot
moment el que té i el que no ha de fer. Totes les línies van brillar amb llum pròpia, regalant-nos un dels millors partits de la temporada amb una verticalitat i anticipació senzillament espectaculars.

No ens oblidem que davant teníem a un dels millors equips d’aquesta categoria, i que per a jo, després del Llosetense és dels que millor futbol pràctica, sent molt perillosos en qualsevol acció i sense donar mai el partit per perdut, ja que fins i tot amb el 4-0 al marcador no van abaixar els braços en cap moment, donant la cara sempre, per la qual cosa els vull donar la meva enhorabona.

Encara que ahir crec que cap equip hagués pogut amb nosaltres ja que amb l’impressionant despliege de l’afició, i amb la mentalització que van sortir els nostres era impossible que el partit ho poguéssim perdre.

Abans de començar el partit l’equip va tenir un gran detall amb el nostre aficionat i fan número 1, que no és un altre que
l’entranyable Kevin, el qual va rebre de mans del seu idolo Miki, un escut emmarcat del club, una pilota i una samarreta que havien estat signats prèviament per tots els jugadors de la plantilla, rendint-li així un emotiu i càlid homenatge.

A partir d’ara tots els entrenaments i partits pendents es disputaran en el Municipal de Sineu, ja que van ha començar les
obres per a la col·locació de la gespa artificial, i jo des d’aquí demanaria a l’afició que ens recolzés igual o més que en el
Comunale, ja que sense el vostre alè no serà possible aconseguir un fet històric, com el que tenim a l’abast de les mans.

Així que fins a diumenge que ve en el Municipal de Sineu i
Força Lloret.

Gols: (1-0 min.22; Miki), (2-0 min.40; Pere Joan), (3-0 min.58; Miki), (4-0 min.63; Sabina), (4-1 min.70; UD.Arenal), (5-1 min.85; Sabina).

Alineació: Guillem, Gerard, Biel, Miquel, Plomer (Joan Pau min.86), Xisco (Sabina min.56), Bernabé, Pere Joan (Carles min.75), Miki, Tito, Alex (Toni Coll min.48).

Suplents: Carlos Martorell, Carles Ramis, Sabina, Toni Coll, Joan Pau.

FOTOS PARTIT
U.E.LLORET 5 - U.D.ARENAL 1

Image Hosted by ImageShack.us


T'HO VAS A PERDRE?

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA


Dos meses de sanción al técnico del Son Roca

El Comité de Competición de la Balear ha suspendido por dos meses al entrenador del Son Roca de Segunda Regional, Juan Pocoví, por producirse de manera violenta con el árbitro. En esta misma categoría, también ha sido sancionado con dos meses el delegado del sa Coma, Bernardo Requena, por incumplimiento de sus obligaciones.

FUENTE:

EL RACÓ DE LES ENTREVISTES JORNADA 32

Entrevista al finalitzar el partit U.E.Lloret 6 - U.D.Rotlet Molinar 1
En aquesta jornada n.32 del 06.07 entrevistem al nostre Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

GOLEJADA D'ESCÀNDOL EN EL MUNICIPAL DE “SA COMUNA”

Jornada 32 del 06.05.07 – U.E.Lloret 6 – U.D.Rotlet Molinar 1

El partit se’ns va posar de cara molt aviat, ja que en el primer minut de partit una gran assistència de Toni Coll a Miki, aquest aconsegueix anar-se’n del seu marcador i encarar al porter al qual aconsegueix batre i encarrilar amb l’1-0 la que al final seria la més gran golejada de la temporada.
En el minut 26 de partit un molt inspirat Toni Coll realitza una assistència perfecta a Bernabé el qual arriba fins a la línia de córner i sense angle marca un gran gol, establint el 2-0 al marcador.
Més tard en el minut 43 va arribar un dels gols més bonics del partit, en el que des de la nostra línia defensiva li arriba la pilota a Tito, aquest li passa la pilota a Joan Pau, perquè cedeixi a Toni Coll, el qual entra per banda dreta i realitzi un centre perfecte a Miki ja en la frontal de l’àrea, aquest assisteix a Miquel Coll perquè marqui el 3-0, i un gol esplèndid.
Amb aquest resultat va finalitzar una primera meitat en la qual els visitants no van arribar a la nostra porta en cap ocasió, sent totalment nuls en atac.
En la represa del partit (min.50) i perquè no quedés cap dubte de qui era el millor sobre el camp, de nou Miki rep una pilota a passi de Biel Alomar, que amb la seva habitual classe i fent coses difícils que semblen fàcils, es desfà del seu marcador i de xut creuat posa el 4-0 al marcador.
Més tard en l’única ocasió clara que van disposar els del Molinar escurcen distàncies i aconsegueixen el 4-1.
Rondava el min. 79 quan en una jugada espectacular de Miki en la que es desfà de dos contraris, i en la sortida del porter el bat de xut creuat (5-1)
Encara que el toc final del partit ho va posar el nostre porter Guillem en el min.90 al pujar a executar una falta en la frontal de l’àrea, aquest de tir fort i ras marca el definitiu (6-1), quan el porter visitant no aconsegueix blocar la pilota que li passa entre les cames, aixecant dels seus seients al públic del Comunale.
Gaudim d’aquest moment i d’aquest partit però sense perdre la concentració que anem a necessitar diumenge que ve enfront d’un difícil però no invencible Arenal. Tots sabem que és la fira de la nostra localitat i per aquest motiu es va canviar el partit en la primera volta, així que entre tots hem d’unir forces perquè el nostre camp sigui inexpugnable, i al final aconseguir una gesta que passés a la història.
Així doncs jo des d’aquesta humil pàgina demanaria a tota l’afició que diumenge que ve es mobilitzi per a un importantíssim partit que pot marcar un abans i un després d’un equip petit, però molt gran a la vegada.
Força U.E.Lloret


FOTOS PARTIT
U.E.LLORET 6 - U.D.ROTLET MOLINAR 1

Image Hosted by ImageShack.us


Bernat Roig, al Sporting Campos

El delantero del Cala d’Or Bernat Roig ha abandonado la disciplina del campeón de Preferente y ha fichado por el Sporting Campos de Segunda Regional. Lo confirmó el propio jugador en Santanyí Ràdio.
Bernat ha fichado por el equipo de su pueblo por una cuestión de amistad -tienen varias bajas- y para ayudarles a luchar por el ascenso. Allí coincidirá con Jaume Vidal, con quien compartió en temporadas goleadoras en el CD Campos en Preferente y Tercera. Lo más curioso es que Bernat podría sumar su segundo ascenso en menos de un mes.

INFORMACIÓ FACILITADA PER:

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA

EL BOIB, PUBLICA L'ANUNCI DE CONCURS DEL NOU CAMP

El BOIB (Butlletí Oficial de les Illes Balears) ha publicat en el seu nombre 64 del 28.04.07, l’anunci de concurs en procediment obert i tramitació urgent per a la contractació de l’obra d’anivellament i adequació del camp de futbol "Sa Comuna".

Ara les empreses interessades amb executar l’esmentat projecte disposen de 13 dies naturals des del següent dia de la publicació d’aquest, per presentar les seves ofertes.

Per als interessats en l’anunci, ho podreu consultar prement sobre la imatge inferior.

AMB DIRECTIUS COM AQUESTS NO PODEN ARRIBAR MOLT LLUNY

Els fets que vaig a relatar van ocórrer dissabte 28.04.07 en el Municipal de C’an Caimari, quan varem anar a disputar el partit U.D.Collerense – U.E.Lloret, que per cert varem guanyar 0-1.
Com és costum amb els equips que visiten primer el nostre camp, jo personalment vaig parlar amb el seu delegat el Sr.Joan Quintana Oliver, per veure si a l’anar nosaltres al seu camp ens cobrarien entrada. I decidim entre els dos que ja que de la seva afició només havien entrat 15 persones gratis, ells farien el mateix al visitar nosaltres el seu camp, això va ocórrer el 26.11.06.
La meva sorpresa va ser quan arribem al camp per presenciar el partit, i el cobrador de l’entrada ens va comunicar que allà passaríem tots per taquilla, i que si no pagàvem 6 € no entrava ningú, i que li donava igual que el seu delegat el Sr.Quintana hagués quedat amb jo que entrarien 15 persones gratis, ja que la paraula del seu Delegat no tenia cap valor.
Anteriorment el nostre delegat el Sr.Martí Mateu havia parlat també amb el Secretari del Collerense, i li havia dit exactament les mateixes paraules que el porter, és a dir que el seu Delegat el Sr.Quintana no pintava res en absolut.
Així que no ens va queda més remei que pagar, i a l’entrar vaig sol·licitar al seu Delegat el Sr.Quintana les explicacions pertinents. Ell es va mostrar totalment sorprès i contrariat ja que havia passat a la seva directiva per escrit, que 15 aficionats de la U.E.Lloret havien de passar gratis, i que no entenia com podien desautoritzar un pacte seu, quedant en entredit la seva paraula amb jo.
Fets com aquests són els que enterboleixen el futbol, un esport esplèndid si no fos per dirigents tan impresentables com els del Collerense, que per quatre miserables euros prefereixen quedar com xoriços, en lloc de quedar com cavallers.
Està clar que amb directius com aquests no arribaran molt lluny, em va basta veure que en el partit anterior al nostre ( de Tercera Divisió ) i contra el líder de la categoria, no havia més de cinquanta persones, quan en el nostre camp moltes vegades passem de llarg les dues-centes.
Vull deixar molt clar que el meu cabreig i el meu menyspreu no va ni contra els jugadors, ni contra la soferta afició del Coll, ni tampoc contra el seu Delegat el Sr.Quintana el qual ho va passar francament malament, ja que fins i tot en acabar el partit va presentar la seva dimissió, per la qual cosa em mereix tots els meus respectes, no així els directius del Collerense als quals jo els aconsellaria que es dediquessin a una altra cosa, ja que està clar que per a això no serveixen, i si són així d’impresentables en un esport no professional, prefereixo no saber com seran en el món laboral.


LLUM VERDE A LA SUBVENCIÓ DE LA FFIB

Avui dilluns 30.04.07, tal com ja havíem anunciat en un article anterior, s’ha signat en els locals de la Federació de Futbol de les Illes Balears (FFIB), el conveni mitjançant el qual la Federació es compromet a subvencionar-nos la gespa artificial, una vegada tinguem acondicionat el terreny de joc.

El document ha estat signat pel President de la FFIB, D.Miguel Bestard Cabot i el nostre President D.Antoni Coll Real.

Des d’aquesta pàgina volem donar les gràcies al President de la Federació, per les facilitats i l’atenció amb la qual ha tractat el tema, i al nostre President per les gestions realitzades que vos puc assegurar han estat moltes i complicades.

Així doncs avui s’ha donat un nou pas perquè el somni sigui aviat una realitat, i la temporada que ve poguem gaudir del Nou Comunale.

Força U.E.Lloret

EL RACÓ DE LES ENTREVISTES JORNADA 31

Entrevista al finalitzar el partit U.D.Collerense 0 - U.E.Lloret 1
En aquesta jornada n.31 del 28.04.07 entrevistem al nostre Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

GRAN VICTÒRIA A C'AN CAIMARI CONTRA UN RIVAL DIRECTE

( Jornada 31 del 28.04.07 / U.D.Collerense 0 – U.E.Lloret 1 )

Com ja estava previst no va ser un partit fàcil el disputat aquest dissabte en el Municipal del Coll, ja que ens enfrontàvem a un rival que abans de començar el partit estava empatat a punts amb els nostres, i lluitant per fer-se un forat en els llocs de privilegi que donen accés a l’anhelada primera regional.
Però la U.E.Lloret va sortir a pel partit des del primer minut de joc, sabent el que es jugava en l’embat, amb una concentració i intensitat que feia presagiar un partit d’alta tensió, com així va ser.
El mister va disposar als seus jugadors sobre el terreny de joc amb un 4-1-4-1, amb una defensa molt atempta, les línies molt juntes i un contraatac letal, ja que qualsevol robo de pilota al centre del camp, passava per les botes de Tito o de Pere Joan els quals van fer verdaderes diableries amb les seves assistències als extrems Gerard i Alex que van ser una autentica malson amb les seves contínues internades per la banda, no sense oblidar-nos d’un incisiu Miki al qual no el podien subjectar ni amb claus. Toni Coll en aquesta ocasió va fer el treball brut i es va prodigar poc amb atac, però al centre del camp va fer una labor defensiva digna d’elogiar.
Els dos centrals en aquesta ocasió van ser Miquel Coll i Plomer que van ser un autentic mur, estant ben acompanyats per les bandes pels laterals Biel i és Socio.
La porteria en aquesta ocasió va estar defensada pel debutant Carlos Martorell que va estar perfecte a la porteria durant el temps que va estar al camp, però no va tenir sort ja que en el minut 55 de partit el jugador número 7 local encara a porta i en la disputa de la pilota va lesionar al nostre porter que va haver de ser substituït per Guillem, provocant l’expulsió per doble groga del jugador del Collerense.
En el moment d’efectuar aquesta crònica les notícies sobre l’abast de la lesió de Carlos, són de esquince del genoll que ja tenia operad, desitjant-li com no una molt ràpida recuperació.
El gol de la victòria va venir en el minut set, en un robatori de pilota de Miki al centre del camp, el qual els fa un barret als seus dos marcadors, aquest veu el desmarcatge perfecte de Gerard i li passa la pilota, el qual aprofundeix la jugada per banda esquerra, i li torna la pilota de nou a Miki perquè d’un fort tret, marqui el que seria definitiu 0-1.
Durant la primera part els locals no van disposar de cap ocasió de gol, i els nostres no renunciaven a ampliar l’avantatge al marcador, amb continus contra-atacs que eren molt perillosos, encara que sense sort en els metres finals.
En la segona meitat els Palmesans van empènyer molt més que a l’inici, però unes vegades la fortuna i una altra en una ocasió molt clara en la qual Guillem va realitzar una gran parada varem aconseguir deixar la nostra porteria a zero, i portar-nos cap a casa uns tres punts importantíssims.
Ara tenim tres partits seguits en el nostre camp, i el que és més de les set finals que queden per a la conclusió del campionat, disputarem cinc en el nostre camp. Així que si aconseguim ser forts en el Comunale i no dejam escapar cap punt, tenim mig ascens a la butxaca.
No vull concloure aquesta crònica sense anunciar que al llarg de la setmana que ve publicaré un article relatant com poden ser d’impresentables alguns directius, que prefereixen fer una misèria de caixa cobrant entrades les quals no ens deurien d’haver cobrat, i desautoritzant la paraula del seu delegat en lloc de quedar com senyors.Però això serà la setmana que ve, ja que ara prefereixo gaudir de la gran victòria aconseguida.


FOTOS PARTIT
U.D.COLLERENSE 0 - U.E.LLORET 1

Image Hosted by ImageShack.us


Marratxí reforma 3 campos de fútbol con una subvención de 3 millones de €

MARRATXÍ.- El alcalde de Marratxí, José Ramón Bauzá, y el conseller de Turismo del Govern Balear, Joan Flaquer, visitaron ayer los tres campos de fútbol municipal que han sido reformados. La inversión total de las obras asciende a los 3 millones de euros.

La visita se inició en el campo de fútbol de Sa Nova Cabana. Posteriormente, Bauzá y el resto de la comitiva se desplazaron hasta las instalaciones deportivas de es Plan de Na Tesa y de Son Caulelles, en Pòrtol. Las obras que se han realizado en las tres superficies deportivas han sido prácticamente las mismas. Se ha cubierto de césped artificial el campo de fútbol 11 existente y que anteriormente era de tierra.

También se han creado (en cada una de las tres superficies) campos de fútbol 7, pista multiusos, nuevos vestuarios (masculinos, femeninos y arbitrales), enfermería, reforma de las gradas, redes de defensa tras las porterías, nuevas porterías y nuevos banquillos. Asimismo, también se ha procedido a realizar un acondicionamiento del entorno de la zona.

INFORMACIÓ FACILITADA PER

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us