BON NADAL I FINS A L'ANY QUE VE
Des daquesta pàgina que per primera vegada és testimoni dun Nadal, volem donar les gràcies per la fidelitat demostrada cap a la U.E.Lloret.
Gràcies per demostrar cada diumenge que disposem de la millor afició amb diferència, gràcies també a tots els col·laboradors i directius que sense el seu suport no seriosa possible mantenir tota la infraestructura del Club.
Gràcies a tot el cos tècnic pel seu saber estar en totes les circumstàncies, especialment a Amador que segur que des de Galícia no perd detall del que esdevé aqui, i que segur que vindrà a passar el Nadal a la seva terra.
I sense dubte, gràcies a tota la plantilla que amb el seu esforç ens fan sofrir, riure, i gaudir duna temporada que de moment no sens dóna gens malament.
A tots ells els desitgem unes estupendes Festes Nadalenques i Feliç Any Nou, i els recordem que no tornem a jugar fins al pròxim 7 de gener de 2007, salutacions a tots i fins aviat.

VICTÒRIA ESPECTACULAR I FINS A L'ANY QUE VE
( Jornada 15 del 17.12.06 / C.E.Artà 0 U.E.Lloret 4 )
Ens presentàvem en el Municipal dArtà amb un equip plagat de baixes i després de dues derrotes consecutives. Les sensacions no eren molt bones per a aquest important partit i més tenint en compte que jugàvem dins un camp on mai sens havia donat bé en aquests últims anys.
Però de vegades les estadístiques estan per a trencar-les com va succeir en aquest partit. El nostre Mister Toni Florit va presentar una alineación inèdita amb un 4-1-4-1 bé definit collocant a Amador com home més avançat i un sol pivot denllaç entre la línia defensiva i la zona de creació ocupat per un sempre contundent Xisco Mulet.També va canviar de banda a Toni Coll, fent-li jugar per banda esquerra i la veritat és que li va donar un gran resultat.
Rondava el minut 35 quan en un llançament de falta molt prop del corner, llança molt bé Pere Joan i Toni Coll amb un gran tir ras assoleix batre al porter establint el 0-1 en el marcador.
Més tarda en el minut 43 i en una jugada espectacular dAmador (Hassa) aconsegueix guanyar-li lesquena al seu marcador, entra fins a la línia de fons i gairebé sense angle marca un gol de molt bella factura, marxant-nos al descans amb un merescut 0-2.
En la represa del partit la tònica del mateix no va variar i dominàvem sense massa contratemps, encara que cap destacar dos magnificas intervencions del nostre porter Guillem en sengles un contra un que va saber resoldre a la perfecció i també una mà magistral amb un potent tret des de fora de làrea. Aquestes tres oportunitats van ser les úniques arribades dun inoperant Artà que no va saber en cap moment com jugar contra un equip tácticamente molt bé plantat en el camp.
El domini de la U.E.Lloret es va fer més intens a partir del minut 69 quan Xisco Mulet realitza una gran assistència a Alex per banda esquerra, aquest assoleix anar-se del seu marcador i en la sortida del porter li fica el baló pel pal curt marcant el seu primer gol amb la samarreta Lloritana i pujant al marcador el 0-3.
A partir del tercer gol i amb tan sol vint minuts per disputar ens dediquem a tocar el baló amb la tranquillitat que ens donava el resultat i sortint en continus i perillosos contra-atacs i així va ser com en el minut 73, Toni Coll roba el baló en el centre del camp realitzant una gran jugada es marxa per velocitat per la part dreta del nostre atac, i a larribar gairebé a la línia de fons realitza el passi de la mort que recull perfectament un atent Gerard i assoleix marcar el 0-4 amb el que va finalitzar el partit.
Des daquesta pàgina volem felicitar al cos tècnic i als jugadors pel gran partit disputat, agrair als afeccionats que es van desplaçar fins a Artá el seu suport incondicional, desitjant-los a tots un Bon Nadal i un Feliç Any Nou.


EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 15ª
Entrevista al finalitzar el partit C.E.Artà 0 - U.E.Lloret 4
Jornada 15 del 17.12.06 al Mister Toni Florit

FOTOS PARTIT C.E.ARTÀ 0 - U.E.LLORET 4
JORN.15 DEL 17.12.06
PRÒXIM PARTIT DE LLIGA
DERROTA AMB LA CARA BÉ ALTA
(Jornada 14 del 10.12.06 / U.D.Arenal 3 U.E.Lloret 0)
Aquesta derrota encara que sigui la més gran rebuda aquesta temporada és molt enganyosa, ja que fins al minut 85 anàvem perdent per 1-0 i davant un equip que per al meu ha estat el millor amb el qual ens hem enfrontat.
Els primers 16 minuts si hagués entrat el baló ens hauríem dhaver posat amb un 0-3 en el marcador, ja que als 13 minuts i en una jugada molt bé executada per Miki, assoleix entrar fins a la línia de fons realitzant una gran assistència a Gerard que remata de taló a escassos dos metres de la porteria, i el porter assoleix buidar en una ocasió claríssima de gol.
En el minut 15 el debutant procedent de la Lliga Nacional Juvenil (CD.Manacor) Pere Joan, que per cert em va causar una molt grata impressió, realitzant un bon partit demostrant la classe que posseeix, amb una gran visió de joc i un toc de baló digne desment, apart dun potent tret, va executar una falta a uns deu metres de làrea gran collocant el baló molt prop del pal, però el porter també assoleixo desbaratar locasió.
Al cap de només un minut ( min.16 de partit ), en un llançament de corner el nostre central Miquel Estela (Toro), assoleix rematar de cap dintre de làrea petita i el baló surt fregant el travesser.
A partir daquí es van acabar les ocasions de gol per la nostra part, encara que tampoc vam tenir cap en contra pels locals, controlant molt bé el partit els dos equips en el centre del camp.
Al reprendres el partit en el minut 46 i en lúnica fallada de la defensa, assoleixen trencar la línia i dun fort tret creuat baten al nostre porter Martí, avançant-se en el marcador (1-0).
A partir del gol en contra ho intentem tot però ens trobem amb un equip sense fisures, molt bé plantat en el camp, i tácticament gairebé perfecte. El nostre centre del camp estava sotmès a una gran pressió, no deixant-ho pensar en cap moment.
Va haver-hi moments en què les nostres línies estaven massa separades i dificultava en excés la fluïdesa del baló.
El nostre davanter centre Miki es va trobar totalment desatès, ja que no li va arribar un sol baló en condicions, i per molt bo que sigui és molt difícil marcar gols si no li arriben balons.
Els locals malgrat quedar amb 10 jugadors des del minut 72, no es van descompondre en absolut i els nostres malgrat intentar-ho fins a la sacietat no passaven del mig camp.
Però en el minut 85 el nostre gran lateral esquerre Biel Alomar va tenir un error dels quals no sol tenir i ens marcaven el 2-0.
Amb aquest gol es va acabar el partit ja que no quedava temps ni forces per a això, i més encara quan en un nou error dun trencat Biel, pujava en el marcador el definitiu 3-0 que no reflectia en absolut la realitat del partit ja que no va haver-hi tanta diferència per a tan engruixada derrota.
Desitjo acabar aquesta crònica felicitant a lequip per la seva actitud davant dun gran equip, que no ens va poder doblegar fins al minut 85 de partit, sortint del Municipal de lArenal malgrat lengruixat del marcador amb la cara bé alta.

ÀNIM SOCIO
Article gentilesa de Miquel Angel Coll Ramis
El passat cap de semana havia de produir-se lesperat debut den Joan Pau es Socio pels amics, però un tràgic succès ho va impedir. Desde la Directiva, jugadors i cos tècnic et desitjam una pronta recuperació. Molta sort i esperam que ben aviat puguis tornar a jugar. Ànims campió!

FOTOS PARTIT JORN.14 DEL 10.12.06
U.D.ARENAL 3 - U.E.LLORET 0
CANVI DEL PARTIT CONTRA LA U.D.ARENAL
Es comunica que el partit daquest pròxim diumenge 10.12.06 que havia de disputar-se a Lloret contra la U.D.Arenal, passarà a jugar-se en el Camp Municipal de LArenal a les 1630 Hrs.
El motiu del canvi no és un altre que el de poder jugar en el nostre camp quan en la jornada 33 del 13.05.07 ens hàgim denfrontar a la U.D.Arenal, i així coincidir amb la Fira de Maig que se celebrarà a la nostra localitat.
Des daquesta pàgina volem donar les gràcies a la Directiva de la U.D.Arenal, per les facilitats rebudes per a poder efectuar el canvi de data en els nostres respectius enfrontaments, ja que sabem que amb la quantitat de categories que disposa, i el gran nombre de partits que disputen en el seu camp, els suposa un gran contratemps en la seva programació.

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA
EL PRÒXIM DIJOUS HI HA SOPAR
Es comunica a tots els jugadors, tècnics i directius que aquest pròxim dijous (07.12.06) al finalitzar lentrenament hi haurà un sopar en el local de "Ca Ses Monges".
Us esperem a tots, inclosos els molts lesionats.
DARRERA SETMANA PER A LIQUIDAR LA LOTERIA DE NADAL
Es prega a tots els que encara no hagin liquidat la Loteria de Nadal, tinguin la bondat de fer-ho abans de finalitzar aquesta setmana del 4 al 10.12.06 que iniciem, ja que el Club lha de liquidar la pròxima setmana.
La U.E.Lloret us agraeix a tots els que han col·laborat, i us desitja molta sort per al sorteig del pròxim 22 de desembre.

JUGANT AIXÍ NO GUANYEM NI EN ES COLISTA
(Jorn.13 del 03.12.06/U.D.Rotlet Molinar 4U.E.Lloret 2)
Quan vaig acabar la crònica de la setmana passada ja vaig dir que aquest partit no es guanyava mirant la classificació, sinó que calia córrer més que el rival i suar la samarreta.
Que consti que no sóc brujot però la predicció per desgràcia es va complir, i lequip va sortir al terreny de joc com si ja haguéssim guanyat el partit sense jugar-ho. Els colistas van iniciar el partit amb una intensitat molt més elevada que els nostres, i van dominar des de linici sense donar-nos cap opció per a poder realitzar cap acció de perill.
Sense merèixer-ho i en un llançament de falta molt bé executat per Miki ens vam posar per davant en el marcador, però abans de finalitzar la primera meitat ja ens guanyaven per 2-1 i amb el nostre porter Guillem expulsat per protestar. En la represa al llançar un penal al nostre favor Miquel Coll assolia empatar, però al minut següent els locals es tornaven a posar per davant, per a més tard marcar un altre gol i finalitzar amb un 4-2 que pujava els colors a més dun ( jo el primer ).
Per a rematar també va ser expulsat Miquel Coll, i el que és més greu descartant-se per al pròxim partit contra lArenal.
Espero i desig que aquest partit serveixi per a fer reflexionar a més dun, ja que així no anem a cap lloc. Ja sé que hi ha moltes baixes, però jugar contra un equip que en dotze partits li havien endossat 42 gols, i nosaltres només som capaços de marcar-li dos i a pilota parada no és excusa.
Un altre detall a destacar és la falta dintelligència quan el partit es torça una mica, començant per lexpulsió del porter Guillem, seguint per la del capità Miquel Coll, i acabant per la del Mister Toni Florit. Hem daprendre duna vegada per sempre que als trencillas val més no donar-los ni els bon dia, per si no ens entenen bé i es creuen que els hem insultat.Cal jugar més i parlar menys ja que només així guanyarem fins i tot als colistas.
Ja sé que alguns li donaran la culpa al trio arbitral de la derrota dahir, però als que pensin així els pregaria que reflexionin i en fred pensin que han fet per guanyar aquest partit.
Per si no saben la resposta la hi dono jo i a més en castellà : NADA

EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 13ª
Entrevista al finalitzar el partit U.D.Rotlet-Molinar 4 - U.E.Lloret 2
Jornada 13 del 03.12.06 al Mister Toni Florit

FOTOS PARTIT JORNADA 13 DEL 03.12.06
U.D.ROTLET-MOLINAR 4 / U.E.LLORET 2
JORNADES DE LINGO A CA SES MONGES
La UE.Lloret organitza aquest Nadal unes jornades de "Lingo". El nostre club ha gestionat amb lAjuntament la cessió per els dies que se celebraran els sorteigs, el local de Ca Ses Monges.
Lhorari serà de 1800 a 2200 Hrs., sadjunta a aquesta informació el cartell publicitari, que apareixerà en el lateral daquesta pàgina fins al terme daquesta iniciativa.
Esperem la vostra visita i us desitgem molta sort i un Feliç Nadal.

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA
CARLES RAMIS, TAMBÉ EN EL DIC SEC
Per desgràcia cal afegir un altre nom a la ja llarga llista de lesionats de la UE.Lloret.
El gran centre-campista Carles Ramis va haver de ser substituït en el minut 84 del partit daquest passat diumenge contra el CD.Collerense.
Al finalitzar va ser traslladat a lHospital on li van diagnosticar un esquince de turmell, i pel que sembla serà baixa durant 4 ó 5 setmanes.
Així que probablement no tornarà a vestir-se amb els colors de la UE.Lloret fins al 2007.
Des daquesta web li desitgem una ràpida i plácida recuperació.

ÀNIM BUFI
Des daquesta pàgina volem desitjar a Toni Vanrell (Bufardo), una molt pronta recuperació de la seva lesió (trencament de lligaments).
El brau defensa passarà pel quiròfan el pròxim 17 de gener de 2007, pel que no podem més que desitjar-li la millor de les sorts, que ha bon segur tindrà.
Sabem que no està passant pel seu millor moment, ja que les seves ànsies per defensar els colors de la U.E.Lloret són molt grans, i que no vol ni veure els partits.
Així que ànim Bufi i almenys apareix pels sopars.





