Blogia

PÀGINA OFICIAL DE LA U.E.LLORET

I NOSALTRES QUAN?


PRÒXIM PARTIT DE LLIGA


PUNXA AQUI PER A VEURE EL PLÀNOL DE SITUACIÓ DEL CAMP


EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 18ª

Entrevista al finalitzar el partit U.E.Lloret 1 - C.E.Campanet 3
Jornada 18 del 21.01.07 al Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

SENSE AMBICIÓ, SENSE GANES, I SENSE BATALLA NO ES GUANYA A NINGÚ !!!!!

(Jornada 18 del 21.01.07 / U.E.Lloret 1 – C.E.Campanet 3)

Si algú dels presents en el partit d’avui va veure també el del diumenge anterior, segur que no es podia creure que fos el mateix equip.
Com pot canviar tant la predisposició per a guanyar d’una setmana a una altra?,
Perquè no es juga amb la mateixa intensitat?,
On està la concentració que hi ha en els partits a priori complicats?,
Per ventura quan juguem contra un rival que sobre la taula sembla inferior ja ens creiem guanyadors abans de començar?.
Si algú sap contestar-me a aquestes preguntes li convido a un cafè, ja que jo sóc incapaç de respondre a una sola, o tal vegada em costa creure les possibles respostes.
Ha estat un dels pitjors partits que s’han jugat contra un equip que amb només tres ocasions ens ha endossat tres gols, i si algú revisa la classificació observarà que hem perdut amb quatre dels últims sis equips, i això ja no és casualitat.
Sembla que quan ens enfrontem a equips que estan per damunt en la taula, sortim més motivats i amb una altra predisposició.
Del partit hi ha poc que comentar ja que no hi ha gens destacable. Als vuit minuts ja se’ns havien avançat en el marcador, encara que abans del descans aconseguim igualar el partit amb una genialitat d’un desatès Miki.
En la segona meitat més del mateix i se’ns tornen a avançar amb el 1-2. Vam poder empatar amb un penal fallat, encara que el C.E.Campanet estableix el 1-3 definitiu en una contra gairebé al final del temps reglamentari.
Hi havia molts de jugadors als quals els va faltar intensitat, i algun altre que anava passat de voltes, així que per pròxims partits jo miraria que tots sortissin al mateix nivell.
Per al meu només hi ha una cosa positiva en el dia d’avui, i és que després de diversos mesos lesionats han tornat a una convocatòria i van jugar en la segona part, Carles i Bernabé, als quals ja els trobàvem a faltar.
No vull ser molt dur amb la crònica ja que la temporada està sent més que positiva, i uns quants partits dolents no enterboleixen aquesta excel•lent campanya, encara que em dol menys perdre quan s’ha fet presentant batalla.
Jo els demanaria als nostres jugadors que aquesta setmana reflexionessin sobre l’irregulars que poden ser, i que el diumenge que ve a Binissalem si perdem, almenys puguem sortir amb el cap bé alt i no com avui.
Força U.E.Lloret



FOTOS PARTIT U.E.LLORET 1 - C.E.CAMPANET 3

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS

LA FAMÍLIA DE LA U.E.LLORET AUGMENTA

<b>LA FAMÍLIA DE LA U.E.LLORET AUGMENTA</b>

Aquesta setmana hem tingut la grata notícia del naixement d’un bebé. I és que el matrimoni format per Violeta i el nostre jugador Gerard han estat pares per primera vegada.
El nen que es dirà com el seu pare Gerard ( Gerardinho quan fitxi amb la U.E.Lloret ), va néixer el divendres 19.01.07 a les 20’40 a l’Hospital de Son Llàtzer, sent el seu pes al néixer de 3’470 Kg, i una altura de 48’5 cm.
El part no va tenir complicacions, i tant la mare com el bebé estan perfectament.
Des d’aquesta web volem donar-li la nostra més sincera enhorabona, i desitjar-los un futur ple de felicitat.

OPERACIÓ AMB ÈXIT

<b>OPERACIÓ AMB ÈXIT</b>

El dimecres 17.01.07 Toni M.Vanrell (Bufardo) va ser operat de trencament de lligaments creuats a la Clínica Femenías.
El gran defensa arrossegava la lesió des de principi de temporada intentant solucionar el problema per altres vies, però al final ha hagut de passar pel quiròfan.
L’operació ha estat un èxit i sembla que tot ha anat molt bé.Des d’aquesta pàgina li desitgem una pronta recuperació i que el seu desig de tornar a jugar es compleixi el més ràpid possible.
Ànim Bufí.

Image Hosted by ImageShack.us

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA


PUNXA AQUI PER A VEURE EL PLÀNOL DE SITUACIÓ DEL CAMP

SUSPÈS QUAN ANAVEN 1-1

UN GRAN EQUIP TÉ SEMPRE UNA GRAN AFICIÓ


LA GRAN VICTÒRIA BÉ MEREIX UN SOPAR

<B>LA GRAN VICTÒRIA BÉ MEREIX UN SOPAR</B>

Es comunica a tots els jugadors, cos tècnic i directiva, que amb motiu de la grandiosa victòria contra el Sp.Sant Marçal, dos dels nostres patrocinadors ( Rte.És Pou i Pirotècnia Jordá), ens convidaran a un sopar en el Rte. És Pou al finalitzar l’entrenament d’aquest pròxim dijous 18.01.07.
Es prega a tots l’assistència.

EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 17ª

Entrevista al finalitzar el partit Sp.S.Marçal 1 - U.E.Lloret 2
Jornada 17 del 14.01.07 al Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO


IMPRESSIONANT; FINS I TOT AMB 9 GUANYEM

<b>IMPRESSIONANT; FINS I TOT AMB 9 GUANYEM</B>

( Jornada 17 del 14.01.07 / Sporting Sant Marçal C.F. 1 – U.E.Lloret 2 )

A l’intentar escriure aquesta crònica només em vénen al cap adjectius com el del titular, i és que si no s’ha vist el partit no es pot entendre el “impressionant” que pot ser el poder veure un partit com el d’aquest diumenge.
Ens enfrontàvem contra un gran equip que anava tercer en la classificació, que només havia perdut un partit i en el seu camp els havia guanyat tots, i a més gairebé en la seva totalitat per golejada. Però com vaig dir al finalitzar la darrera crònica ( amb aquesta plantilla no li tinc por a ningú ), i s’ha pogut demostrar que així ha estat.
El partit no és que comencés molt bé ja que en una jugada a pilota parada quan només havien transcorregut 8 minuts, ens van marcar el 1-0.
Els nostres ho intentaven però els locals demostrant el bon equip que posseeixen, ens desbordaven contínuament trianguland molt bé i sempre sortint jugant el baló, encara que el seu domini s’estavellava davant la nostra gran defensa sense crear ocasions clares de gol.
Quan rondava el minut 28, Miki rep d’esquenes en la frontal de l’àrea rival i per força i tècnica assoleix girar-se encarant al porter encara que quan intenta chutar, li entren per darrere derrocant-li. L’àrbitre assenyala el clar penal però només li ensenya la targeta groga al defensa, quan havia de ser vermella ja que era l’últim home.
La pena màxima la llança el nostre capità Miquel Coll, establint el 1-1 en el marcador.
En el minut 34 després d’un llançament de corner un contrari té més que paraules amb el nostre central Juan Plomer el qual és agredit. Aquesta vegada si que l’àrbitre li mostra la vermella directa, expulsant al local.
Però quatre minuts més tarda (min.38 ) i en una clar intent d’equilibrar el partit, el nostre lateral Biel Alomar arriba tard a un baló, i es duu per davant al contrari i l’àrbitre li ensenya la vermella directa.
Per a rematar la partida en el minut 42 hi ha una tangana entre Miquel Coll i un contrari, i el trencilla decideix expulsar al nostre gran capità.
Ens quedàvem amb nou, el contrari amb deu i tota la segona part per jugar-se, però l’actitud dels nostres jugadors no va poder ser millor ja que lluny de tancar-se endarrere a veure-les venir, van sortir a per el partit des del primer minut.
El Mister va arriscar sortint amb una defensa de tres, col•locant a Pere Joan en el centre de la zaga, amb Gerard i Plomer com laterals.
Els locals van quedar sorpresos tant pel plantejament tàctic com per la intensitat i desplegui físic dels nostres, que no donaven un baló per perdut.
Les ocasiones eren gairebé totes nostres especialment una grandisima jugada de Toni Coll, que va dribla a tots els quals sortien a parar-li i al final el seu tret va sortir fregant el pal, una altra en un llançament de corner que treu Pere Joan i Juan Plomer remata de cap estavellant l’esféric en el travesser, una de Miki que es desfà del porter però llança fora, a més d’una altra ocasió d’Alex que falla a escassos metres de la porteria rival.
Però tant esforç al final va tenir el seu premi i en el minut 88 Pere Joan roba un baló en el centre del camp i al veure a Miki desmarcant-se li llança una assistència perfecta, de mes de 30 metres perquè el nostre davanter centre després de driblar al defensa marqui un tant esplendid, pujant al marcador un més que just 1-2 amb el qual després de set minuts més d’infart finalitzés un excel•lent partit.
No vull acabar aquesta crònica sense donar la meva més sincera enhorabona a tots pel seu lliurament i concentració durant tot el partit.
Jugant amb aquesta intensitat un se sent orgullós de ser de la U.E.Lloret,
GRÀCIES.


FOTOS PARTIT S.MARÇAL 1 - U.E.LLORET 2

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS

AVUI COMPLIM UN ANY

Quan es va començar amb aquesta iniciativa de crear una pàgina web, perquè tots els aficcionats al futbol poguessin estar informats de tot el relacionat amb la U.E.Lloret, mai se’ns va passar pel cap que tingués una acollida com la que al final ha tingut.
Tal dia com avui 14.01.07 fa un any que la web va veure la llum sense que el seu administrador tingués la més mínima idea de com funcionava el món dels blogs, i encara que alguna cosa ha millorat li queda encara molt per aprendre.
Es va començar amb el servidor Bitácoras (www.uelloret.bitacoras.com), i al principi tot anava molt bé però per raons que desconec, va començar a tenir molts problemes de caigudes i en moltes ocasions la nostra pàgina era inaccessible.
Ens va costar molt prendre la decisió de muntar un altre blog a un servidor distint, ja que s’havien invertit moltes hores per fer la pàgina, però al final la situació era ja insostenible i es va haver de construir una nova amb Blogia, que de moment a dia d’avui i tocarem fusta funciona francament bé.
Les visites a la nostra web en la primera etapa amb bitácoras ( del 14.01.06 al 14.10.06 ) van ser un total de 6.785 i en l’actual blogia ( del 14.10.06 al 14.01.07 ) s’han comptabilitzat ja 2.160, el que fan un total de 8.945, amb una mitjana de 24,50 visites diàries. Ja sé que per a altres webs aquesta xifra és ridícula però per a nosaltres era impensable a l’inici arribar a aquests nombres, i més quan contínuament reps paraules d’agraïment per part dels usuaris, especialment gent que estudia fora de la illa, i amb aquesta eina pot estar al corrent de les notícies del nostre equip.
Per a finalitzar només em queda donar les gràcies a tots els que consulten la nostra web per la fidelitat demostrada, també vull donar les gràcies en particular a Miquel Angel Coll Ramis que sempre que ha pogut ha col•laborat amb la web, i que la U.E.Lloret pugui gaudir aviat com ho fan ja moltes altres localitats, d’un camp d’herba artificial i unes instal•lacions més dignes que les actuals.
Visca la U.E.Lloret

Image Hosted by ImageShack.us

FUTBOL DE PREFERENT I REGIONAL NO PODRÀ JUGAR EN DISSABTE

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


PER A COMENÇAR BÉ L'ANY, QUE MILLOR QUE UNA VICTÒRIA I UN SOPAR

Es comunica a tota la Plantilla, Cos Tècnic i Directiva, que aquest pròxim dijous 11.01.07, al finalitzar l’entreno hi haurà un sopar de porçella.
Es prega a tots la seva assistència.
Gràcies i bon profit.

Image Hosted by ImageShack.us


ANY NOU, I NOVA VICTÒRIA

( Jornada 16 del 07.01.07 / U.E.Lloret 2 - C.D.Sa Coma 0 )

Els que no van veure el partit i només veuen el resultat poden pensar que va ser un partit fàcil, però jo que ho vaig veure en primera línia us puc assegurar que va ser tot el contrari.
Ens enfrontàvem a un equip que no coneixia la derrota des del 12.11.06 ( 5 partits ), que havia aconseguit 3 victòries i dos empats enfront d’equips com el St.Marçal o el Binissalem, així doncs no era cap perita en dolç.
Els nostres van sortir al camp amb una intensitat i una concentració digna d’esment, i van realitzar una primera part tàctica, tècnica, i físicament a un gran nivell, i no com ens passava en anteriors campanyes, quan tornàvem després de les festes amb la ressaca típica del nadal.
El mister va disposar perfectament als seus homes sobre el terreny de joc, i a causa de la recuperació d’alguns lesionats donava gust mirar a la banqueta i veure que hi havia homes per a solucionar qualsevol contratemps a excepció del porter.
En la primera meitat vam tenir ocasions suficients per a sentenciar el partit, però el baló no va voler entrar i ens vam anar al descans amb un injust 0-0 en el marcador.
En la represa més del mateix però amb menor intensitat, fins que en un corner molt bé executat per Sabina, el nostre central Juan Plomer remata de cap perquè un defensa tragués de sota els pals, encara que en un nou remati aconsegueix el primer gol del partit i el seu primer gol amb la samarreta de la U.E.Lloret.
Cap destacar l’excel•lent partit del brau central Juan Plomer, que no va parar de pujar i baixar a la menor ocasió sent l’amo i senyor en els balons aeris, i un autèntic malson per als davanters rivals, que no veien la manera de desbordar-ho, demostrant el de Campanet un estat de forma envejable.
Després d’aconseguir avançar-nos en el marcador ens relaxem una mica i els visitants van tenir també les seves oportunitats, estavellant un baló en el pal en la seva ocasió més clara. També van tenir una altra en la qual el davanter ja encarava la nostra meta completament sol i Miquel Àngel obrant a la perfecció ho va haver d’aferrar perquè no ens empatessin el partit.L’àrbitre li va mostrar en aquesta acció la vermella directa, sent totalment justa la seva expulsió.
Als pocs minuts en una jugada espectacular de Miki que va estar molt marcat durant tot el partit, li lliura el baló en bandeja a Sabina perquè aquest marqués el segon gol, sentenciant així el partit.
Ara ens toca un difícil Sp.S.Marçal, tercer en la classificació, amb 10 punts més que nosaltres, sent l’equip més golejador de la categoria i un dels que menys encaixa, encara que jo amb la plantilla actual no li tinc por a ningú,
i vosaltres?


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

FOTOS PARTIT UE.LLORET 2 - CD.SA COMA 0

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS


PRÒXIM PARTIT DE LLIGA


PUNXA AQUI PER A VEURE EL PLÀNOL DE SITUACIÓ DEL CAMP