Blogia

PÀGINA OFICIAL DE LA U.E.LLORET

FOTOS PARTIT
C.D.SOLEDAD 0 - U.E.LLORET 1

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS

ATENTS AMB EL CANVI D'HORA


PRÒXIM PARTIT DE LLIGA

EL DIARI DE MALLORCA INFORMA DE L'ACORD DEL CLUB AMB L'AJUNTAMENT



EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 26ª

Entrevista al finalitzar el partit U.E.Lloret 1 - C.D.At.Paguera 0
En aquesta jornada n.26 del 18.03.07 entrevistem al nostre Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

PERDONEM EN EXCÉS, PERÒ ELS TRES PUNTS QUEDEN A CASA


Jornada 26
Del 18.03.07
U.E.Lloret 1
At.Paguera 0

Des del primer minut de joc els nostres van deixar molt clar que anaven a per el partit, quan Pere Joan va llançar el baló col•locat a l’escuadra i el porter visitant en una gran intervenció assoleix desbaratar la primera ocasió clara de gol.
Semblava que anava a ser cosir i cantar però el cert és que avui no anava a ser fàcil doblegar a un equip que després del vist s’entén que circuli pels llocs de descens, i no és que fora pels merits de l’At.de Paguera sinó més bé per la falta de puntería dels nostres jugadors.
Els visitants tan sol van disposar de mitja ocasió de gol, al llançar fora un baló rematat de cap al llançament d’un corner i les nostres ocasions s’anaven succeint sense obtenir cap recompensa.
Que jo recordi almenys tinc comptabilitzades tres clares de Miki que no va estar fi de cara a porta, però que va pressionar en tot moment a la defensa rival, cansant-se de crear ocasions claríssimes de gol, una de Pere Joan, una altra d’Amador, i una molt clara gairebé al final del partit de Carles, i el gol en el minut 39 de partit quan en una gran assistència de Joan Pau a Sabina, aquest assoleix driblar al porter en la seva sortida i el bat a porta buida, establint el que seria únic i definitiu gol del partit.
Sembla que ha canviat la tònica dels partits i així com al principi de la primera volta, érem un equip molt golejador però al que també ens feien bastants gols, ara en el que duem d’aquesta segona volta no veiem porta amb tanta facilitat, però a l’equip rival li costa sang, suor i lagrimas marcar-nos un gol.
Cap remarcar que en aquests últims quatre partits no s’ha encaixat ni un sol gol, i això deixa molt clar el gran treball que realitzem defensivament, començant per l’home més avançat i acabant per una defensa que esta molt concentrada durant tot el partit i amb jugadors que saben sortir amb el baló controlat, cosa que és d’agrair.
La connexió Gerard-Coll com centrals és digna d’admirar, i els dos laterals Biel i Joan Pau executen una labor de desgast impressionant, i damunt es permeten el luxe de pujar la banda a la menor ocasió, en aquest partit vull posar-li un nota alta al nostre lateral esquerre Biel, que no es va cansar de pujar i baixar sent un autentic malson, així com a la parella de centrals titulars, com la parella de la segona meitat formada per Coll i Plomer, no sense oblidar-nos de Joan Pau que sense estar al nivell del diumenge passat a Campos, va complir bé amb el treball encomanat encara que crec que li va pesar el seu debut davant la seva afició.
La línia de mitjans en el partit d’avui va estar formada per Tito, Xisco, Sabina, Pere Joan i Amador, i entre els cinc van desbaratar per complet qualsevol intent d’acostament de l’equip rival així com d’una molt bona distribució de baló.
De l’àrbitre haig de dir que al meu entendre és dels millors de la categoria, molt seriós en la seva labor, i bé acompanyat en les bandes.
El pròxim diumenge tenim un dur enfrontament en el sempre difícil camp del Soledad, i el que està clar és que no podem fallar ocasions tan clares com en el partit d’avui, ja que segur que a Son Malferit ens ho posaran més complicat.
Però que quedi molt clar també, que ells tampoc ho tindran gens fàcil.


FOTOS PARTIT
U.E.LLORET 1 - C.D.AT.PAGUERA 0

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA

EL PRÒXIM DIJOUS HI HA SOPAR

Es comunica a tots els jugadors, cos tècnic i directius, que el pròxim dijous 15.03.07 al finalitzar l’entrenament que s’efectuarà en el Poliesportiu de Sineu, el Mister Toni Florit ens convidarà en el seu Restaurant Moments Bar, al sopar que va oferir per guanyar en el Port de Pollença.
Entre mòbil i sopar, li sortirà cara la victòria, no?

EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 25ª

Entrevista al finalitzar el partit SP.CAMPOS 0 - U.E.Lloret 3
En aquesta jornada n.25 del 11.03.07 entrevistem al nostre Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

EL MATAGEGANTS ATACA DE NOU

Jornada 25
del 11.03.07
Sp.Campos 0
U.E.Lloret 3

Si d’alguna cosa podrà presumir el nostre equip aquesta temporada és de trencar estadístiques i de guanyar en estadis on aquesta temporada no havia guanyat ningú. Igual que va succeir en la nostra visita al difícil camp del Sp.Sant Marçal on cap equip a dia d’avui encara no ha assolit guanyar i només ha cedit un empat enfront del CD.Soledad, els nostres han tornat ha aconseguir una victòria on cap altre equip ho ha aconseguit, i tan sol havien deixat escapar tres empats en el que va de temporada en el seu terreny.
Faig aquesta introducció perquè comprenguin l’enorme valor que té la impressionant victòria aconseguida pels nostres, a l’inexpugnable Municipal de Campos.
El partit tácticament es va iniciar pels nostres amb un 4-2-3-1 que el Sporting va intentar contrarrestar amb un clàssic 4-4-2. Durant la primera meitat gran part del temps es va desenvolupar en la zona de mitjans, i les defenses dels dos conjunts no van passar per seriosos apuros, ha excepció del minut 14 on Miki roba un baló en el centre del camp, es desfà de dos jugadors, passa el baló en profunditat a un incisiu Toni Coll, aquest assoleix driblar als seus dos marcadors, i bat al porter en la seva sortida, establint el 0-1 en el marcador, i el seu desè tant en el seu compte particular.
En la represa del partit tot semblava indicar que seria més senzill que la primera, ja que ara jugàvem a favor del vent, i amb l’avantatge del gol assolit podíem dedicar-nos a controlar i sortir al contra-cop. Però la veritat és que va haver-hi uns deu primers minuts de desconcert, ja que els locals van sortir a per totes i ens van dominar en excés, i amb solament un gol de diferència qualsevol arribada a la nostra àrea posava els cors de la nostra abundant afició en un puny. Cal reseñar que en el primer minut d’aquesta segona meitat amb una internada local, estavellen el baló en el pal en la seva ocasió més clara de gol.
Però als deu minuts de l’inici els nostres comencen a reaccionar i a sacsejar-nos l’intens domini al que ens sotmetien. A partir d’aquest moment vam disposar d’altres dues ocasions de gol, la primera en un excel•lent centre de Sabina des de molt prop del corner perquè Miquel Coll remati lliure de marca, i el baló surti fregant el pal. En el minut 56 de partit un Sabina molt actiu, demostrant la seva qualitat es desfà de dos contraris, arriba fins a la línia de fons, centra cap a endarrere perquè Tito dispari a plaer, però el baló rebota en un dels nostres i surt fora.
Estàvem avisant i a la tercera va arribar la vençuda, després d’una assistència extraordinària des de mig de camp de Pere Joan a Miki, i aquest amb la seva habitual classe es lliura de dos contraris, per a batre al porter d’un fort tret ras. Era el minut 56 i amb un 0-2 les coses es miraven d’una altra manera.
A partir del segon gol els nostres continus contra-atacs eren un perill constant, i així va ser com set minuts més tard, (min.63) en una jugada espectacular, Miki per rapidesa es va de dos contraris i marca el tercer tant que seria el definitiu 0-3 amb el qual finalitzaria el partit i el gol nombre 26 en el seu compte particular.
Va haver-hi algunes ocasions més, sobretot una de Toni Coll que un defensa va treure de sota els pals i una altra del Sp.de Campos que va llançar el baló al travesser de la nostra porteria, però el marcador ja no es va moure.
Vull felicitar a tots els components de la U.E.Lloret pel gran treball realitzat enfront d’un dels millors equips de la categoria.
També vull donar l’enhorabona als jugadors locals ja que encara perdent per un clar 0-3, no van realitzar cap entrada perillosa ni van perdre els nervis en cap moment, demostrant que saben perdre, i això no és gens fàcil, i que són uns cavallers.
I com no, felicitar a Joan Pau ( És Soci ) que ahir per fi va aconseguir debutar, després de l’inoportu accident casolà que li ha tingut apartat de l’equip des de desembre passat, realitzant un partit excel•lent i demostrant que quan es vagi adaptant serà un autentic malson per als rivals.
Ara a gaudir de la victòria i preparar-nos per a rebre a un At.Paguera al que hem de guanyar si la lògica no ens falla, encara que jo per si les mosques confiaria més en les nostres possibilitats, que són moltes.


FOTOS PARTIT
SP.CAMPOS C.F. 0 - U.E.LLORET 3

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS

LLUM VERDA AL PROJECTE PER AL CAMP DE GESPA ARTIFICIAL

Ahir es va donar el primer pas oficial per a la construcció del nou camp de gespa artificial, ja que el document que van presentar en el qual se sol·licitava la cessió d’ús de les instal·lacions del camp de futbol per part de l’Ajuntament cap a la U.E.Lloret, va ser aprovat per unanimitat ja que la totalitat dels regidors que formen el Consistori van estar d’acord a cedir el seu ús al nostre Club.
Aquest document és imprescindible per a la setmana que ve sol·licitar les subvencions necessàries al Consell Insular i a la FFIB ( Federació de Futbol de les Illes Balears) per a la construcció del nou camp.
Aixi pues el compte enrere per a poder veure el somni complert va començar ahir, esperem que no es demori molt en convertir-se en una realitat.

EL PRIMER PAS OFICIAL PER A PODER GAUDIR DE LA GESPA ARTIFICIAL JA ESTÀ AQUÍ

<b>EL PRIMER PAS OFICIAL PER A PODER GAUDIR DE LA GESPA ARTIFICIAL JA ESTÀ AQUÍ</b>

S’informa a tots els simpatitzants, afeccionats, jugadors, cos tècnic, i a tots els que pugui interessar, que el pròxim divendres 09.03.07 a les 20’00 hrs, en el ple que se celebrarà a L’Ajuntament de Lloret de Vistalegre es donarà el primer pas oficial, si s’aprova la cessió d’ús dels terrenys del camp de futbol, per part de l’Ajuntament cap a la U.E.Lloret per un termini de 50 anys. Requisit indispensable per a poder sol•licitar les subvencions necessàries per a poder construir el nou camp de gespa artificial.
Així mateix prego ens disculpin per la falta de notícies al respecte, però entendran que encara que la notícia fa ja bastants de dies que circula per la nostra localitat, no informem d’això fins que sigui completament oficial com és ara el cas.
Els podem assegurar que a l’anar-se produint oficialment els esdeveniments, ho publicarem sempre a la major brevetat possible, ja que per ganes no serà.


FELICITACIONS ALS JUGADORS DEL
SÓN ROCA ( JUVENIL )



PRÒXIM PARTIT DE LLIGA

EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 24ª

Entrevista al finalitzar el partit U.E.Lloret 1 - C.D.Son Roca 0
En aquesta jornada n.24 del 04.03.07 entrevistem al nostre Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

PERDONEM MASSA, I AIXÍ I TOT GUANYEM

<b>PERDONEM MASSA, I AIXÍ I TOT GUANYEM</b>

Jornada 24
del 04.03.07
U.E.Lloret 1
C.D.Son Roca 0

Per sort el refrany esportiu el qual deixa molt clar que l’equip que perdona ho acaba pagant, no es va complir per una vegada i sense que serveixi de precedent.
I és que els nostres van tenir la gran sort de tenir davant un equip que sense ànim de menysprear, fa olor a tercera. Els visitants ens van donar totes les facilitats possibles per a anar-se cap a Ciutat amb un bon grapat de gols, però els locals van sortir al camp amb la pólvora mullada.
El guió pel que fa al partit anterior canvi totalment, ja que així com en el Port de Pollença van marca un gol en l’única ocasió del partit, en el d’ahir ens van fartar de crear ocasions, però els nostres jugadors no tenien el Sant de cara.
Per sort el quadre visitant va ser totalment inoperant quant a la creació, ja que el nostre porter Guillem va ser un espectador més, i solament va haver d’intervenir en una ocasió que no era summament perillosa.
I això que en el minut 32 de la primera part i a causa de l’expulsió d’Alex vam haver de jugar pràcticament tot el partit en inferioritat numèrica.
El gol va venir d’una gran assistència d’Albert (Tito) a Miki, el qual dribla al porter en la seva sortida i marca un gol de molt bella factura.
El que no aprenem de cap manera i ja van bastants anys, és ha tenir la boca tancada, ja sabem que en calent és difícil callar però el que no es pot tolerar és que un partit en el qual vam ser clarament superiors, estigués a punt de complicar-se ja que uns quants jugadors nostres van estar fregant l’expulsió, i no per un llanci del joc sinó simplement per no saber estar callat, no vaig a donar els seus noms ja que crec que ells tenen molt clar a qui em refereixo. Hem d’aprendre d’una vegada per sempre que per una ximpleria es pot perdre un partit que està més que controlat, i el que és pitjor deixem a l’equip amb un menys per al pròxim partit, i sabent que el pròxim rival és el Sp.de Campos no els podem donar aquest tipus de facilitats.
Vull destacar que pel motiu dalt esmentat el nostre President Toni Coll, va haver d’abandonar el camp en el descans ja que no sense raó va agafar un cabreig d’órdago, a causa de que alguns dels nostres jugadors no paraven d’increpar a l’àrbitre.
Per al pròxim partit amb el sempre difícil Sp.de Campos recuperarem alguns jugadors, que per un o un altre motiu no han pogut estar convocats en el partit d’avui, i el que tinc molt clar és que no es pot perdonar com avui i que tindrem que córrer i lluitar els noranta o els cent minuts que duri el partit, però us prometo que ja desig que arribi el diumenge que ve per a veure al meu equip en acció.
I vosaltres?


FOTOS PARTIT
U.E.LLORET 1 - C.D.SON ROCA 0

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA


PUNXA AQUI PER A VEURE EL PLÀNOL DE SITUACIÓ DEL CAMP