Blogia

PÀGINA OFICIAL DE LA U.E.LLORET

PARTIT NO APTE PER A CARDÍACS

<b>PARTIT NO APTE PER A CARDÍACS</b>

Jornada 23
del 24.02.07
Port Pollença 0
U.E.Lloret 1


Sabíem que el partit d’ahir no anava a ser fàcil, el que ningú s’imaginava és que se sofrís durant tant de temps. I és que el nombrós públic que va acompanyar al seu equip fins al Port de Pollença, va haver d’esperar primer 37 minuts de retard perquè comencés el partit, ja que el trio arbitral va arribar deu minuts abans de l’hora que en teoria havia de començar, i després en la segona meitat va tenir la genial idea d’allargar res menys que 15 minuts. I us puc assegurar que amb un estret 0-1 en el marcador aquests minuts de més semblen hores.
Si alguna cosa positiva podem treure del partit d’ahir és que els nostres jugadors han sabut sofrir, ja que van demostrar que amb un resultat molt estret, amb tres jugadors sancionats, altres tants lesionats, i alguns que estaven en el camp amb bastants problemes ja que no estaven al cent per cent, van donar un recital d’intensitat, concentració, i bravura, qualitats totes elles que en altres partits hem tirat en falta.
El partit en línies generals no va ser bo, semblava que els dos equips es tenien molta por ja que ambdós conjunts es van dedicar més a defensar que a crear joc i atacar. Va ser un partit on les defenses es van imposar clarament als atacants, on el joc es va desenvolupar durant gran part del temps en el centre del camp, i la circulació del baló va brillar per la seva absència.
La nostra defensa va estar realment seriosa i m’agradaria destacar a Gerard, que jugant de central va demostrar que és un home molt polivalent i que està físicament a un gran nivell, ja que ahir es va fer un fart de fer quilòmetres, estant gairebé sempre bé col•locat defensivamente i si haig de posar-li alguna objecció, només l’hi posaria a l’hora de sortir amb el baló controlat.
Amb tant de control defensiu es van crear molt poques ocasions de perill, ja que per part dels locals només vaig poder comptabilitzar una en el minut 30, que en una internada per la seva banda esquerra llancen el baló a l’àrea petita, i un jugador remata totalment sol perquè Guillem assoleixi parar sense massa dificultats, i una altra en el minut 102 de partit en un de les poques distraccions de la nostra defensa assoleixen encarar al nostre porter i aquest en l’u contra un es llança als peus per a blocar el baló, en una gran intervenció.
Per la nostra part excepte el gol en el minut 32 de partit quan Pere Joan llança una falta, en la qual el porter local no aconsegueix blocar el baló i al caure als peus de Toni Coll marca el que seria definitiu 0-1. Que per cert cap destacar també que el nostre davanter Toni Coll sense fer massa soroll ja duu 9 gols aquesta temporada, enhorabona nen.
La part negativa van ser les expulsions d’Amador i de Pere Joan, ja que es perdran el pròxim partit però sembla ser que aquesta temporada és impossible repetir un onze inicial, encara que recuperarem a Miki, a Biel i en teoria a Plomer, però crec que aquest últim es va a esquiar, ( per cert Pupas si vas a esquiar alerta amb les caigudes).
El que està clar és que ara no hem de perdre a casa el que guanyem fora, i el pròxim diumenge i davant la nostra afició no podem fallar, i així serà no?
PD.: en aquest partit el Mister no va poder estar físicament en el camp ja que es trobava de viatge per Menorca, encara que dono fe que va estar donant ordres telefònicament abans del partit, i també durant els 105 minuts que va durar.
Força UE.Lloret


EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 23ª

Entrevista al finalitzar el partit Port de Pollença 0 - U.E.Lloret 1
En aquesta jornada n.23 del 24.02.07 entrevistem al nostre gran capità Pere Beltrán

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO


FOTOS PARTIT
PORT POLLENÇA 0 - U.E.LLORET 1

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS



PRÒXIM PARTIT DE LLIGA


PUNXA AQUI PER A VEURE EL PLÀNOL DE SITUACIÓ DEL CAMP


AVUI PER FI HEM ARRIBAT A LES 10.000 VISITES

<B>AVUI PER FI HEM ARRIBAT A LES 10.000 VISITES</b>

Ens és molt grat comunicar a tots els nostres usuaris que a les 18’30 Hrs. d’avui dia 22.02.07 la nostra Web ha rebut la visita nombre 10.000 després de 404 dies de la seva creació, el que fa una mitjana de 24,75 visites diàries.
La pàgina en el seu inici es va crear amb bitácoras el 14.01.06 i es va cancel·lar el 14.10.06 amb un total de 6.785 visites, a partir d’aquest dia amb blogia i fins a avui ha rebut ja 3.218 visites, el que fa un total de 10.003 simpatitzants que en algun moment ens han visitat.

Simplement donar les gràcies per la vostra fidelitat i Visca la U.E.Lloret

Image Hosted by ImageShack.us

EL NOSTRE PREPARADOR FÍSIC WALTER GIMÉNEZ I ENTRENADOR DEL RUGBY CLUB PONENT A IB3

Reportatge del nostre Preparador Físic Walter Giménez i entrenador del Rugby Club Ponent a IB3, emès el dissabte 17.02.07 en el programa + Q Esport.

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO


ALGUNS JUGADORS DE LA U.E.LLORET A LA RUA 2007

Alguns dels nostres jugadors van participar aquest dissabte 17.02.07, en el tradicional desfili de la Rua amb aquesta simpàtica parodia.
I si no jutgeu vosaltres mateixos......!!!

Image Hosted by ImageShack.us

EL NOSTRE PREPARADOR FÍSIC WALTER GIMENEZ, TAMBÉ TRIOMFA COM ENTRENADOR DE RUGBY.


EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 22ª

Entrevista al finalitzar el partit U.E.Lloret 1 - C.D.Sant Jordi 1
Jornada 22 del 18.02.07 al Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

EMPAT A “SA COMUNA” I GRÀCIES

( Jornada 22 del 18.02.07 / U.E.Lloret 1 . C.D.Sant Jordi 1 )


Encara que sembli mentida hem de donar les gràcies pel punt obtingut en el dia d’ahir, ja que els dos conjunts van donar un recital de com no ha de ser un partit de futbol.
Un dels pitjors partits que he vist aquesta temporada juntament amb el del Campanet, on no va haver-hi absolutament res positiu que reseñar i si d’alguna cosa pot servir és per a ensenyar als altres com no han de fer-se les coses per a guanyar un partit.
Si volem aspirar a alguna cosa més aquesta temporada no podem realitzar partits com aquests.De que ens serveix jugar partits excel•lents fos si després ens arriba un equip que sense ànim de menysprear juga al patadón i a veure-les venir i només assolim un empat, de penal i jugant amb deu.
Quan aprendrem que el partit no acaba fins que l’àrbitre xiula, i no en el minut 75 que és quan sembla que nosaltres ho donem per finalitzat?.
Per què no juguem sempre amb la mateixa intensitat?
Per què ens contagiem del mal joc, quan juguem contra equips de la part baixa de la classificació?
Per què juguem millor fora que a casa?
Jo no ho sé però el que si tinc clar és que els equips que estan en la zona alta són tremendament regulars, i nosaltres si podem presumir d’alguna cosa és de ser tot el contrari. Si mirem els resultats fins a la data és per a tornar-se bojos, ja que som capaços del millor i també del pitjor, encara que si juguem a la distracció per als pròxims rivals creieu-me que ja ho hem aconseguit, perquè és impossible saber quin equip ens trobarem el pròxim diumenge.
Del partit només dir que en el minut 22 Miquel Coll transforma una pena màxima, que havien comès sobre Amador, que va haver-hi molt poques ocasions de gol per la nostra part, que l’única que van tenir els visitants ens la van endossar en el minut 87 de partit i jugant amb deu, que al minut següent van expulsar a J.Plomer, i que el partit va ser dolent de solemnidad.
Ara només ens queda recapacitar i entonar el mea culpa, intentar recuperar-se anímicament de la derrota, anar al Port de Pollença amb la lliçó bé apresa, les piles carregades, guanyar per a recuperar els punts que hem perdut davant de la nostra afició, i que no es torni a repetir el de Madó Coloma; El que guanyem amb el cul ho perdem amb la poma.
I per cert que consti que els jugadors ens deveu un sopar per no haver aconseguit la victòria, així que ja esteu posant data i lloc.


FOTOS PARTIT U.E.LLORET 1 - C.D.SANT JORDI 1

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS


RESUM NOTÍCIES DE PREMSA


PRÒXIM PARTIT DE LLIGA


PUNXA AQUI PER A VEURE EL PLÀNOL DE SITUACIÓ DEL CAMP


ES VA TRENCAR EL GAFE MATUTÍ

(Jornada 21 del 11.02.07/C.D.Són CLadera 2 – U.E.Lloret 3)

Ja se que el nostre Mister no està d’acord amb lo del gafe que no havíem guanyat mai un partit amb horari matutí, però cal reconèixer que no se’ns havia donat mai bé això de jugar a hores en les quals un jove de més de 18 anys no hauria de fer-ho. I encara que sigui un altre tema m’aneu a permetre un petit comentari; no us sembla que hauria d’estar prohibit per la FFIB jugar abans de les 15’00 hrs a partir de categoria Juvenil?
Però tornant al partit haig de dir que no és que comencés amb bon peu, ja que quan només havien transcorregut dos minuts i mig en una distracció monumental entre la mitjana i l’eix de la defensa, deixem una autopista per la qual ens van entrar amb total comoditat per a plantar-se davant del nostre porter Guillem, al que baten amb autoritat, avançant-se amb el 1-0 quan hi havia públic que ni tan si més no havia trobat el seu lloc.
Els nostres van acusar el cop rebut i el que és més els vam donar oxigen i valor a un equip que a jo em va causar una bona impressió, i al que a part d’alguns detalls, en línies generals ho vaig veure bastant compacte, sobretot quan actua com local.
Però els nostres després del cop rebut van començar a jugar amb intensitat i cap, i quan transcorria el minut 16, en una jugada de pillo, el nostre gran davanter centre Miki al veure que el central anava a cedir un baló de cap al seu porter, es gira ràpidament per a interceptar la cessió i després de trencar-li la cintura al guardameta i amb la porta buida, en un gest que li honra cedeix el baló en safata a Miquel Coll, perquè aquest marqui a plaer establint el 1-1, resultat amb el qual finalitzaria la primera meitat.
Al reprendre’s el partit va semblar un calco de la primera, ja que amb solament tres minuts disputats, ens entren per la nostra banda esquerra i col•loquen el baló a l’olla, perquè de cap se’ns tornin a avançar en el marcador amb el 2-1.
Aquesta vegada si que va ser vist i no vist ja que al treure el baló del centre de camp, rep Toni Coll i aquest en una jugada senzillament espectacular dribla a tots els jugadors que li surten al pas, i ja dintre de l’àrea centra a Miki i aquest no falla col•locant l’empat a dos en el marcador en el minut 49 de partit.
Quedava encara molt per davant i els nostres van decidir anar a per el sense descurar la retaguardia. Comencem a moure molt bé el baló per les bandes i els contraataques eren continus i molt perillosos. En una nova internada per la banda esquerra de Toni Coll, cedeix el baló a Miki i aquest al veure a Pere Joan completament sol li passa el baló encara que un intent de col•locar-ho per l’escuadra, surt alt en una claríssima ocasió de gol.
Les ocasions eren constants i que jo recordi es van comptabilitzar almenys tres més de Miki, de les que el no sol fallar, i una de Gerard que en un control de baló dels quals solament el sap fer, es va del seu marcador i al veure la sortida del porter llança un tret molt potent perquè aquest amb la punta dels dits assoleixi desviar, evitant el que hagués estat un gol esplèndid.
Ja en el minut 74 de partit es va fer justícia, tant en el marcador com en la recompensa que es mereixia el nostre brau jugador Toni Coll pel partit tan complet que ens va oferir, ja que es va buidar completament i no va deixar de lluitar amb la dura defensa local, i en un baló que li arriba dintre de l’àrea aquest veu al porter avançat i li llança el baló per alt, avançant-nos en el marcador i pujant el que ja seria definitiu 2-3.
Ara que ja hem aconseguit trencar el gafe mañanero no hem de perdre a casa el que aconseguim fora, així que el diumenge contra el Sant Jordi cal anar a guanyar des del primer minut tal com vam fer contra el Ses Salines, i segur que al finalitzar el partit tindrem una victòria més en el nostre casillero.

EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 21ª

Entrevista al finalitzar el partit C.D.Son Cladera 2 - U.E.Lloret 3
Jornada 21 del 11.02.07 al Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

FOTOS PARTIT CD.SON CLADERA 2 - U.E.LLORET 3

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS


PRÒXIM PARTIT DE LLIGA


PUNXA AQUI PER A VEURE EL PLÀNOL DE SITUACIÓ DEL CAMP


MOLT POC PREMI PER A UN PARTIT GAIREBÉ PERFECTE

( Jornada 19 del 28.01.07 / CD.Binissalem 1 – U.E.Lloret 1 )

Costa molt assimilar que en el minut 91 i després d’haver presenciat un desplegui tàctic i físic dels nostres, t’empatin un partit en el qual mai hauríem d’haver cedit els dos punts, encara que per desgràcia així va ser.
El partit al meu entendre va ser dels més complets que he pogut veure, ja que contra un gran conjunt com és el CD.Binissalem, que va jugar a un altíssim nivell donant la cara en tot moment, els nostres van estar fregant la perfecció en totes les seves línies.
El Mister Toni Florit va sortir al camp amb un plantejament tàctic perfecte, i els jugadors van plasmar en el camp les ordres rebudes amb una disciplina i rigor digne d’esment.
El partit es va jugar a un ritme endiablad per les dues parts, sercant sempre la vertical i sense especular en el centre del camp, encara que les defenses van guanyar la partida als atacants ja que va haver-hi molt poques ocasions de perill.
En el min.20 els locals disposen de la seva única ocasió en un barullo dintre de la nostra àrea, i els nostres van disposar d’una altra en el min.48 en la qual Sabina llança el baló fregant el travesser.
Però en el min.50 va arribar el més espectacular de la tarda, ja que en un baló que recull Pere Joan en el nostre camp al veure el porter avançat llança un potent tret de més de 50 metres que s’introdueix en la porteria rival, fent aixecar dels seus seients al nombrós públic que va acompanyar al seu equip, establint el 0-1 en el marcador i el seu primer gol amb la samarreta azulona.
El partit estava més que controlat i encara que els locals intentaven la igualada, es trobaven amb un autèntic mur, i no podien descurar le seva retaguardia ja que el nostre centre del camp aprofitava qualsevol ocasió per a sortir al contraatac.
Rondava el min.70 quan en una batussa ens van expulsar a Plomer i al seu lateral dret, i el partit va seguir amb els mateixos mimbres.
Més tarda en el minut 88, en una jugada molt ximple de Gerard que desplaça el baló per a perdre temps, l’àrbitre li ensenya la segona targeta groga i és expulsat.
Haig de dir que tant l’àrbitre com els seus assistents en les bandes van realitzar un dels millors arbitratges que he vist aquesta temporada, i des d’aquesta pàgina els donem le nostra més sincera enhorabona.
Quan el partit semblava que anava a acabar va succeir una cosa difícil de digerir; era el minut 91 i en un baló que arribava mansament a les mans del nostre porter Guillem, aquest per a perdre una mica de temps apura recollir-ho amb les mans davant d’un davanter rival, el qual l’hi lleva i Guillem al veure que el baló l’hi duia l’oponente ho derroca. L’àrbitre consultant amb el seu assistent assenyala el punt fatídic i li mostra la vermella al nostre porter, encertant plenament en la seva decisió.
En el min. 93 es llança el penal i puja al marcador el definitiu 1-1 amb el qual va finalitzar el partit.
Si el d’ahir ens serveix d’experiència benvingut sigui, i encara que va haver-hi alguns errors per corregir jo no vull finalitzar aquesta crònica sense donar l’enhorabona als nostres jugadors i al cos tècnic ja que amb partits com el d’ahir un se sent orgullós de pertànyer a aquest club, només demanar-los que surtin el diumenge que ve amb la mateixa mentalitat que ahir, i així us asseguro que ja tenim mig partit guanyat.


EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 19ª

Entrevista al finalitzar el partit C.D.Binissalem 1 - U.E.Lloret 1
Jornada 19 del 28.01.07 al Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

FOTOS PARTIT C.D.BINISSALEM 1 - U.E.LLORET 1

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS