Blogia

PÀGINA OFICIAL DE LA U.E.LLORET

LLIÇÓ MAGISTRAL DE COM NO HA DE JUGAR UN EQUIP QUE VOL ASCENDIR.

( Jornada 30 del 22.04.07 / U.E.Lloret 1 – C.D.Sta.María 2 )

Només havien transcorregut deu minuts de joc i ja es veia a la perfecció que el partit se n’anava a perdre, i és que quan veus sobre el camp gent que en lloc de córrer, caminen, que no recuperen la posició, que no hi ha intensitat, i que les cames pesen massa, el resultat només pot a ser la derrota, i així va ser.
El partit d’ahir es pot resumir perfectament en una formula matemàtica com aquesta: (absentisme en els entrenaments + poca intensitat d’alguns que assisteixen a ells + macro-festa la nit anterior; elevat al quadrat) = a derrota.
Hi ha alguns que es creuen que perquè estem dalt en la classificació ja està el treball fet, i la lliga us record que no ha acabat, és més, és ara quan realment cal entrenar amb més força, ja que de res haurà servit arribar fins aquí.
El que no és normal en un equip que està en la part alta, és que en un entrenament es presentin deu o dotze jugadors, i alguns dels quals en lloc de córrer caminen, i és el mateix que si no fossin. Què passaria si estiguéssim en la part baixa?
El partit d’ahir no es va perdre al xiular l’àrbitre el final del mateix, sinó la nit anterior quan ha algun “cerebrito” se li va ocórrer muntar una macro-festa en dissabte. Per Què no es munta en divendres?, o Per què no es va fer dissabte que ve, ja que diumenge no jugam?
Ningú us demana que no aneu de marxa, ja que esteu en l’edat, però hi ha altres maneres de fer-ho, i altres dies. Encara que si voleu patir i perdre com ahir esteu en el camí correcte.
No vull ni imaginar-me que hagués passat si en lloc de tenir davant al Sta.María, ens haguéssim trobat un equip com el Llosetense o el Arenal, ja que sense ànim de menysprear al rival d’ahir crec que en condicions normals som molt superiors a ells, encara que quan les condicions físiques baixen de manera alarmant, qualsevol et pot guanyar. És molt trist que un equip que tan sol ha creat una ocasió de gol ens hagi guanyat per 1-2.
Comença a ser hora que els jugadors pensin en els errors comesos, i en com resoldre’ls si és que volen obtenir alguna cosa més en aquesta lliga, encara que jo la solució la tinc molt clara, i no és una altra que treball i més treball, ja que sense esforç no s’arriba enlloc.
Crec que no us podeu queixar del treball que realitza la directiva i els col•laboradors, ells posen treball i ganes per organitzar esdeveniments i aconseguir el finançament necessari per poder mantenir a l’equip, el nostre President a mogut cel i terra perquè la temporada que ve hagi gespa artificial, i si aquesta és la vostra manera d’agrair les coses, penso que no és la correcta.
Pot ser que sembli una crítica dura per a alguns, però us puc assegurar que si en lloc d’escriure-la aquest matí ho hagués fet en acabar el partit, ho hagués estat molt més, encara que suposo que ha alguns els dóna el mateix.
També vull que quedi clar que si aquesta setmana no hi ha fotos ni entrevista no és per raons tècniques, és perquè no m'ha donat la gana fer-ho, encara que suposo que ha alguns els dóna el mateix.
Ara només ens queda esperar a dissabte que ve per veure quin equip ens n'anem a trobar, encara que suposo que ha alguns els dóna el mateix

NOU FITXATGE PER A LA PORTERIA

Aquesta setmana passada el club ha fitxat a un tercer porter per al que resta de temporada i espero que per a la pròxima.
El seu nom és Carlos Martorell Aguiló, nascut a Palma el 10-02-86, té 21 anys i juga a futbol des dels 7. El seu darrer equip ha estat la U.D.Arenal de primera regional.
Des d’aquesta pàgina li donem la benvinguda, i esperem que s’integri bé amb la resta de la plantilla com és habitual amb les noves incorporacions.

DEMÀ EL COMUNALE HA DE SER UNA OLLA A PRESSIÓ

SEMPRE VOS TENIM AL NOSTRE COSTAT,
SOU LA MILLOR AFICIÓ AMB DIFERÈNCIA,
PER AIXÒ VOS DEMANAM UN DARRER ESFORÇ.

DEMÀ AMB VOSALTRES SERÀ MOLT MÉS FÀCIL.
QUEDEN NOU FINALS PER AL GRAN SOMNI,

PENSA EN BLAU.....................

FORÇA U.E.LLORET

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA

EL MÓN DELS BLOCS AUGMENTA

Des d’està pàgina volem donar la benvinguda al món dels blocs a la pàgina del CD.Santa María, que des del mes passat, s’ha sumat a la iniciativa d’altres clubs i a creat una web per informar dels seus esdeveniments.
Enhorabona per la iniciativa i tant de bo algun dia tots els clubs disposin d’una pàgina web.

La pàgina en qüestió és www.cdstamaria.blogspot.com.



UN ALTRE PAS PER EL GRAN SOMNI

Ahir dimarts 17.04.07 a les 13’00 hrs, es va celebrar a l’Ajuntament de Lloret un ple extraordinari per a l’aprovació del denominat ( Projecte d’anivellament i adequació del camp de futbol Sa Comuna ) amb un pressupost de 168.023,41 €, el qual va ser aprovat per unanimitat.
L’esmentat projecte que inclou l’anivellament del camp, drenatges, desaigües, sistema de reg amb canons, asfaltat, col•locació de conductes soterrats per a futurs serveis com il•luminació, megafonia, marcadors, etc. es publicarà ara en el butlletí oficial i en el termini de tretze dies les empreses que desitgin realitzar-lo, presentaran les seves ofertes per després executar-ho amb caràcter d’urgència i donar pas a la col•locació de la gespa artificial, i poder gaudir d’un camp digne.

EL RACÓ DE LES ENTREVISTES JORNADA 29

Entrevista al finalitzar el partit C.D.Llosetense 3 - U.E.Lloret 0
En aquesta jornada n.29 del 15.04.07 entrevistem al nostre Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

DERROTA CONTRA EL LÍDER AMB LA CARA BEN ALTA

Jornada 29 del 15.04.07 / C.D.Llosetense 3 – U.E.Lloret 0

Tots sabíem que era molt difícil treure algun punt a l’inexpugnable camp del líder, i després de lo vist
entenem a la perfecció perquè cap equip ha aconseguit res del Municipal de Lloseta.
L’inici no va ser precisament esperançador ja que en el minut 6 de partit, en un llançament que no tenia
massa perill des de fora de l’àrea, el nostre porter Guillem no aconsegueix blocar la pilota i le deixa en
safata perquè un adversari remati a plaer, establint el 1-0 al marcador.
Era massa avantatge per a un equip que ho ha guanyat tot en el seu camp, encara que durant tota la primera
meitat no va tornar a acostar-se per la nostra àrea, però també és cert que nosaltres tampoc ens varem apropar per la seva.
Va ser una primera part que semblava com si els dos conjunts es tinguessin molt de respecte, i en el que qualsevol
intent de jugada directa s’estavellava en unes defenses perfectament plantades en l’excel·lent terreny de joc.
Escoltant els comentaris dels seguidors locals es podia entreveure que no estaven d’acord amb el seu joc, i vaig
poder escoltar en més d’una ocasió que era la pitjor primera meitat del Llosetense en el que va de lliga. Però és que la
U.E.Lloret no li va donar cap facilitat al rival, anticipant-se en qualsevol acció, amb una concentració digna de menció,
i amb un plantejament tàctic fregant la perfecció.
Però l’inici de la segona meitat va ser un calc de la primera, i en els primers minuts ens van sorprendre de nou en una
gran jugada per la banda dreta, en la que el nostre porter no hi va poder fer res perquè ens marquessin el 2-0.
A partir d’aquí es pot dir que es va acabar el partit per als nostres ja que el mister va manar avançar línies, en un intent
d’escurçar distàncies però la gran defensa del quadre local era realment inexpugnable, i s’entén a la perfecció perquè és
l’equip més golejador i menys golejat.
Si a tot això afegim un prodigi que juga amb el 7 a l’esquena i juga d’extrem dret, que ens va fer autèntic estrall
per aquesta banda, s’entén perquè van líders destacats i encara que matemàticament no estiguin a primera, està clar que
l’any que ve estaran jugant en la categoria superior sens cap dubte, i a més amb tot mereixement.
En una contra dels locals, en la que també van entrar per banda dreta ens van marcar el que seria definitiu 3-0, amb el
qual conclouria el partit, i que podrien haver estat més si els locals haguessin estat més afortunats.
Nosaltres ara hem d’aixecar el cap ja que entrava en els càlculs perdre en aquest camp, i tenir la moral bé alta davant la
visita del Sta.María, al qual hem de guanyar si volem estar dalt.
No vull tancar aquesta crònica sense donar les gràcies a una afició totalment lliurada al seu equip, i que a pesar del temps tan
dolent va acudir a Lloseta animant en tot moment sent realment espectacular el seu comportament malgrat anar perdent,
donant un lliçó de saber estar, ja que no és fàcil saber perdre, però davant un rival d ’aquest calibre només hem de
treure’ns el barret i dir:
enhorabona Llosetense!!


FOTOS PARTIT
C.D.LLOSETENSE 3 - U.E.LLORET 0

Image Hosted by ImageShack.us

PROXIM PARTIT


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


DIJOUS QUE VE HI HA SOPAR

Es comunica a tots els jugadors, cos tècnic i directiva que per celebrar la darrera victòria aconseguida enfront del CD.Llucmajor, l’Ajuntament de Lloret ens convida a un sopar al Bar Ca’n Putxet en acabar l’entrenament de dijous que ve 12.04.07.

El menú per a aquest sopar és:
Frit i Porçella

FOTOS JORNADA DE PANADES

Per culpa de problemes tècnics aquestes fotos no s’han pogut penjar fins avui, però al fi estan aquí.
Des d’aquesta pàgina agraïm sincerament a totes les persones que van col·laborar per poder realitzar aquesta agradable jornada de panades, que va estar francament perfecta.
Gràcies a tots.
Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS

JORNADA DE PANADES AMB LA U.E.LLORET

Si vols gaudir de l’elaboració i/o degustació de panades, t’esperam el pròxim dijous 05.04.07 a partir de les 10’00 hrs.per a elaborar les panades i berenar a la caseta de Cati Besona.
Després a la nit soparem a la mateixa caseta de les panades que s’hagin salvat del matí.

Adjuntem el plànol per a poder localitzar el lloc de l’esdeveniment.


EL RACÓ DE LES ENTREVISTES JORNADA 28

Entrevista al finalitzar el partit U.E.Lloret 2 - C.E.Llucmajor 1
En aquesta jornada n.28 del 01.04.07 entrevistem al nostre Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

VICTÒRIA A “SA COMUNA” I NOU ESTATUS A LA CLASSIFICACIÓ

Jornada 28 del 01.04.07
U.E.Lloret 2 - C.E.Llucmajor 1


La U.E.Lloret poc a poc i d’una forma molt regular s’ha situat en els llocs privilegiats de la classificació, sincerament dóna gust veure que en la jornada 28 ens hem situat quarts i a tan sol dos punts del tercer (Arenal) i a quatre del segon (Soledad).
La classificació a excepció del líder Llosetense es troba en un mocador ja que del segon al vuitè classificat només hi ha una diferència de vuit punts, i el que està clar és que qualsevol ensopegada et fa retrocedir, com els a succeït en aquesta jornada a l’Arenal, Sp.Sant Marçal, Binissalem, Collerense i Sp.de Campos.
Ara quan només resten onze jornades per a la conclusió de la competició és quan els equips que estan bé, sicológicament, físicament, i tácticament escalaran les posicions necessàries per a poder veure el seu somni complert al finalitzar la temporada.
I el que jo veig en els nostres és que la moral la tenen pels núvols, i si les lesions i sancions ens respecten podem aspirar a estar molt dalt. M’ha bastat amb veure el partit d’avui, en el qual sense tenir tots els efectius en condicions, amb nombroses baixes i dels cinc suplents, hi havia dos de tocats i un altre que només entrena quatre vegades al mes per motius laborals. Així i tot no he vist perillar el partit en cap moment ja que sense realitzar un dels nostres millors partits, hem estat molt superiors a un Llucmajor que només ens ha inquietat en un parell de jugades a pilota parada, i del que m’esperava alguna cosa més.
El partit en els seus primers vint-i-cinc minuts si s’hagués desenvolupat per les pautes normals havia d’haver quedat sentenciat, ja que les ocasions eren gairebé contínues amb un Alex molt inspirat i un Amador que va acabar amb les piles dels dos centrals.
Fruit d’aquest treball bé assistit pels migcampistes, va arribar als sis minuts de l’inici, en una gran assistència d’Amador Panzer Urzaiz cap a Alex, i aquest a l’entrar en l’àrea rival és derrocat pel porter. L’àrbitre assenyala el punt de penal i li mostra la groga.
La pena màxima és llançada per Miquel Coll que marca, però el trencilla del partit fa repetir el llançament per invasió en l’àrea d’un jugador. Al tornar a llançar el porter endevina la trajectòria i buida el baló.
Durant tota la primera meitat els nostres tenien embotellats als visitants, però la mala fortuna d’Alex en una ocasió, una altra d’Amador i dues més d’un sempre esplèndid Sabina, va ser la culpable de que no ens anéssim al descans amb el partit ja sentenciat.
En la represa les coses seguien igual, fins que en el minut 56 el Mister decideix donar entrada a Miki, per un Alex que havia treballat molt i estava pagant el desgast físic realitzat.
Al nostre davanter centre li va bastar amb tocar dues vegades el baló per a demostrar l’autèntic luxe que és poder contar amb ell, ja que només als sis minuts d’entrar en el terreny de joc ( min.62 ) li trenca materialment la cintura al seu marcador i de fort tret li doblega les mans al porter establint el 1-0 en el marcador, amb un gol d’autentic crack.
Més tard en el min.71 en una jugada fortuita el nostre porter es menja el baló i assoleixen empatar-nos a un el partit.
Però l’alegria visitant va ser molt curta ja que dos minuts més tarda (min.73), quan Pere Joan anava a rematar un baló aeri, el central del Llucmajor marca de cap en pròpia porta, fent justícia amb el 2-1 definitiu.
Ara no juguem fins a dintre de quinze dies, la qual cosa ens servirà per a poder recuperar als lesionats per a un importantísim partit amb el líder Llosetense, i adverteixo que amb tot l’equip anem a donar molta guerra.


L’única nota negativa del partit ha estat la lesió del nostre capità Pere Beltran. Al tancament d’aquesta crònica no coneixem l’abast de la lesió pel que esperem sigui el més lleu possible.


FOTOS PARTIT
U.E.LLORET 2 - C.E.LLUCMAJOR 1

Image Hosted by ImageShack.usPUNXA AQUI PER A VEURE LES FOTOS

PRÒXIM PARTIT DE LLIGA

MARGA I PEP ENS CONVIDEN A UN SOPAR PER LA VICTÒRIA A SON MALFERIT

El gran esforç realitzat pels nostres aquest passat diumenge es mereix com no podia ser d’una altra manera d’un bon sopar, i tal com havien promès els pares de Miki ( Marga i Pep ) abans del partit si es guanyava al Soledad, així serà.
Així doncs aquest pròxim dijous 29.03.07 al finalitzar l’entrenament que en principi s’ha d’efectuar en el Municipal de Sineu, Marga i Pep ens convidaran a un sopar en el Moments Bar.

EL RACÓ DE LES ENTREVISTES - Jornada 27ª

Entrevista al finalitzar el partit C.D.Soledad 0 - U.E.Lloret 1
En aquesta jornada n.27 del 25.03.07 entrevistem al nostre Mister Toni Florit

PUNXA AQUI PER A VEURE EL VIDEO

LA U.E.LLORET PRESENTA LA SEVA CANDIDATURA A L'ASCENS

Jornada 27
del 25.03.07
C.D.Soledad 0
U.E.Lloret 1

Sense fer massa soroll, pas a pas, guanyant a camps on és molt difícil treure alguna cosa positiva, el nostre equip a donat un cop de mà a Son Malferit.
El d’aquesta temporada ja no és un somni i a passat a ser una realitat, ja que després de la victòria enfront d’un sempre difícil C.D.Soledad, la U.E.Lloret ha donat un pas al capdavant en la lluita per l’ascens a la primera regional, i ara després de 27 jornades disputades és el moment d’anar a per totes i dir: aquí estic.
Des que s’ha començat la segona volta l’equip no sap el que és perdre, i el que és molt més difícil ni un sol gol encaixat en els últims cinc partits. Si no són nombres de record que baixi Déu i ho vegi.
Ara mateix estem a cinc punts del segon classificat ( Arenal ) i a quatre del tercer ( Soledad ), i sincerament després de guanyar a camps tan complicats com el Sant Marçal, Campos o Soledad, avançant en la classificació a equips que semblaven inaccessibles com el Sp.de Campos o el Collerense, perquè no ens podem posar objectius més ambiciosos, i aspirar a alguna cosa més en aquesta impressionant temporada?
El partit ha estat un desplegui tàctic en el qual els dos equips sobretot en la primera meitat, s’han prodigad poc amb atac i les ocasions han brillat per la seva absència, encara que el gol nostre als 20 minuts de joc ha estat per a llevar-se el barret, ja que en una jugada assajada Sabina llança una falta en el lateral de l’àrea cap a Miki perquè aquest sense que el baló toqués el sòl, empalme un fort tret des de la frontal i el baló entri per l’escuadra, en un dels gols mes impressionants d’aquesta temporada.
Durant la primera meitat els locals no van arribar a la nostra porteria en cap ocasió clara de gol, i excepte en alguns balons aeris a pilota parada no van saber trencar el cèrcol que els nostres jugadors van sotmetre a un inoperant Soledad. La defensa va estar brillant en totes les seves accions sortint amb el baló controlat sempre que es podia.
En la línia de mitjans no va estar Xisco per lesió d’última hora, però els que van sortir excepte en alguna jugada aïllada van estar a un grandísim nivell.
En la represa i durant la primera mitja hora de joc va ser un calco de la primera, encara que l’últim cuart d’hora els locals van avançar les seves línies i les seves dues puntes sercaven les diagonales entre els nostres centrals, i es van apropar molt més a la nostra porteria, però sense cap resultat positiu, encara que si bé és cert que van disposar d’una ocasió clara de gol en un baló al travesser, i una altra d’un fort tret que va sortir desviat per molt poc gairebé en la conclusió del partit.
Per la nostra part va haver-hi dues molt clares en els últims minuts, sobretot una de Miki que al creure que el baló havia sortit del terreny de joc no va posar molta obstinació amb la porteria contraría buida, ja que el seu porter havia pujat a rematar un córner.
El partit al final va llançar un esplèndid 0-1 en el marcador, i per a celebrar-ho ens vam anar tots a casa de Marga i Pep ( pares de Miki ), a menjar una saborosa paella en un gran ambient festiu.
Ara ens hem ficat en la pomada per l’ascens, i si no deixem escapar cap punt del Comunale tenim moltes possibilitats d’estar dalt al finalitzar la temporada, així que per a començar el pròxim diumenge hem de guanyar a un sempre complicat Llucmajor.