LA LLUITA I EL SACRIFICI FOREN CLAUS EN LA VICTÒRIA DEL LLORET DAVANT AL SANT MARÇAL
Ahir el Lloret sumà una nova victòria, desprès de superar per un gol a cero al Sp. Sant Marçal. El partit va ser dels que fan afició, ja que va ser molt disputat per part dels dos equips. Sobre el paper semblava que el Sant Marçal era el favorit per emportar-se els 3 punts, però des de bon començament els nostres sortiren motivats i a pesar de no jugar-se res demostraren que no regalarien res. A més, quedà demostrat el vertader potencial que té lequip, ja que a pesar de les importants baixes que hi havia, lequip es va mostrar molt sòlid durant tot el partit en totes les línies.
A pesar de la irregularitat que ha tengut el Lloret aquesta temporada i que li ha impedit estar més adalt a la classificació, certament lequip està acabant molt bé aquest final de temporada, havent sumat ni més ni menys que 15 dels darrers 18 punts disputats.
Tornant al que va ser el partit dahir, comentar que va ser molt igualat i amb poques ocasions de gol, no obstant, fou molt emocionant ja que va ser molt disputat i amb molta tensió, ja que el Sant Marçal es jugava més que tres punts, al trobar-se immers en la lluita per les posicions dascens a 1ª regional. La primera part no va ser gaire vistosa i acabà amb empat a cero gols. Linici de la segona meitat va seguir el guió del que havia estat la primera amb poques ocasions de gol, i les poques que hi va haver foren pel Lloret.
Concretament, Mario Acedo i Miki Arjona estaren a punt de marcar, però no va ser fins als minuts finals quan un gran Mario va pressionar al porter amb una pilota dividida i aquest al intentar rebutjar la pilota va pegar al cos del jugador del Lloret i lesfèric entrà dins la porteria. Desprès del gol, els minuts finals foren caòtics amb un joc dur i embullat, però el marcador final no es va moure.
Crónica gentileza de M.A.Coll

El Lloret simposà clarament al Margaritense, en un partit que els lloritans dominaren de cap a peus. No obstant, fou el conjunt Margalidà qui just començat el partit s avançà a nel marcador aprofitant una badada de la nostra defensa. A pesar d aquest contratemps, el Lloret es va refer i començà a fer-se lamo i senyor del partit, tocant el baló i creant ocasions de gol. Abans d acabar la primera part arribà el premi a la feina que realitzava el nostre equip, i una falta penjada magistralment per Miki Arjona, va ser remetada de cap per en Joan Ramos. Amb empat a 1, s arribà al final de la mitja part. 
El Lloret a pesar de les nombroses baixes va donar la cara davant un Collerense, que sempre sol ser un rival complicat. La primera part va ser molt disputada amb oportunitats pel dos equips, però lúnic que va poder avançar-se al marcador va ser el Lloret, gràcies a un gran gol den Mario Acedo. 

Molts aficionats es desplaçaren fins a Binissalem per veure el que a priori podia ser un apasionant partit, però ahir sense cap dubte no va ser el dia de la U.E Lloret, ja que lequip va caure derrotat clarament davant un lider que es mostrà molt superior al llarg del partit. Aquesta superioritat va quedar reflexada amb el resultat final que fou, Binissalem 4-1 Lloret. 
Coincidint amb la diada de làngel, molts foren els aficionats que sacostaren fins al camp de Sa Comuna per veure jugar a la U.E Lloret. Conscients de la gran espectació que havia generat el partit, els jugadors varen sebre donar la cara i lluitaren per aconseguir una clara victòria davant un fluix Son Roca. Els primers minuts de partit varen ser de descontrol total, tant pels dos equips com per làrbitre del partit, el qual expulsà de forma incomprensible al capità de lequip, Miquel Coll. 
Desprès de realitzar una primera part molt fluixa, el Lloret ha desplegat el seu vertader potencial fent una segona part espectacular. El partit començà amb una clara ocasió per a la U.E Lloret, però va ser el Port de Sóller qui es va avançar al marcador, aprofitant una errada defensiva dels nostres. 
Es pot començar la crònica fent diferents lectures del partit, i la millor de totes es valorar el punt aconseguit desprès danar perdent 0-2 i remontar als minuts finals del partit. La primera part va ser molt igualada i sense gaire ocasions de gol, el Serverense es va mostrar molt segur i es va dedicar a defensar el joc de toc que realitzà la UE Lloret. 
No cal ser endevino per a saber que alguna cosa està passant amb el nostre benvolgut equip, ja que sens dubte el que té una competició com la lliga és que quan més partits es duen disputats, més clar està quin és o serà el teu lloc, i el nostre en aquests moments és estar pendent dels equips de baix i oblidar-se de moment de les posicions de privilegi.
Si hi ha algo positiu del partit dahir és sens dubte el debut de Pere Més amb la samarreta de la U.E.Lloret, ja que va demostrar tenir molt bona visió de joc, donant un recital dassistències, i que de segur ens donarà moltes alegries quan lequip torni a jugar com sap. Aquest centre-campista va estar jugant a la Lliga Autonòmica Juvenil amb el Andraitx, i el seu darrer equip ha estat el Toulouse F.C. de la primera regional francesa, on ha estat cursant els seus estudis. 
Quan algú veu un resultat de 5-0 al finalitzar un partit, crec que lúnica cosa que es pot fer és donar lenhorabona al contrari per la contundent victòria i esperar al diumenge que ve, i això va ser el que jo vaig fer. 
Si hi ha una bona manera dacabar la primera volta del campionat és amb una victòria, i així va ser com els nostres la van finalitzar en la seva visita al camp del Rctvo.La Victòria. 
La jornada dahir serà recordada durant molt temps per tots els que vam estar presents, ja que va disposar de tots els ingredients per a ser gairebé perfecta. El dia assolellat es va aliar fins i tot per a donar més lluentor a un dia molt especial per a tots els que volem el millor per a la nostra localitat, i per al nostre Club, amb un temps esplèndid durant tota la jornada. 
Els nostres, es presentaven a Llucmajor amb innombrables i importants baixes, i després del descans nadalenc on els excessos culinaris es paguen. Però encara així van sortir a per el partit des del primer minut de joc. El cos tècnic va haver denginyar-se-les per a confeccionar una alineació inèdita, que al final va donar els seus fruits, amb una línia defensiva totalment innovadora ja que mai havien jugat junts. En el centre del camp ocorria el mateix ja que a causa de la baixa de Juanjo, es van haver dinventar una medul·lar amb garanties, i la veritat és que la cosa va sortir bé.
Vull destacar el debut de Gabriel Miralles en la porteria que ha estat fitxat aquesta setmana a causa de la lesió de Juanmi. La seva actuació va ser molt seriosa i va resoldre les situacions compromeses amb solvència i seguretat. Enhorabona. 
Era el dia dels comiats, ja que si no hi ha cap contratemps excepcional va ser el nostre darrer partit lluny del nostre benvolgut Comunale, també acomiadàvem lany, futbolísticament parlant, ja que fins a lany que ve, no reprenem la Lliga. Així que crec que la millor manera de celebrar aquests dos comiats és amb una victòria, i encara que el partit no va ser per a llençar coets, limportant és que després de les tres derrotes consecutives tornàvem a assaborir el plaer de la victòria. I no és que comencés del millor ja que en el min.18 de la primera meitat els visitants executen un llançament de falta a escassos metres de la frontal, Martí en una gran intervenció assoleix desviar el baló, però cap dels nostres acudeix al rebutgi i un jugador del At.Paguera remata a plaer, establint un 0-1 molt preocupant. 
Nova derrota de la U.E Lloret, que no acaba daixecar el cap. El Lloret va acabar goletjat per 4-1 davant un Campanet molt pràctic i un arbitratge pèssim. Certament el resultat és molt abultat pel que es va veure realment damunt el terreny de joc, però el futbol és així i el que al final compta són els gols. El Lloret començà bé el partit, fent mèrits suficients com per avançar-se al marcador, però a la primera arribada de perill el Campanet es va avançar. Va ser un cop d aigua freda pel conjunt llorità, ja que amb el marcador en contra lequip va anar a menys i el Campanet sense fer cap gran partit va aprofitar les poques ocasions de gols que va tenir; arribant al final de la primera part amb un marcador de 3-0 favorable a l equip local. Linici de la segona part va ser esperançador ja que el Lloret va crear algunes oportunitats de gol. Així al minut 10, Juanjo va marcar un golàs de falta directe. Semblava, que la remontada podia ser possible però tot va quedar en un somni, ja que el Campanet va sebre aturar en cada moment el ritme del partit i el Lloret fou incapaç de crear gaires ocasions de gols. Si les coses ja anaven malament deportivament amb el resultat advers, arribà la jugada desafortunada del partit, ja que en Tomeu Mut just entrar al camp es va lesionar. En un principi semblava que la lesió era greu, però desprès de fer-li unes proves a l´hospital tot sembla que haurà quedat amb un esguinç del lligament, i segons els metges que el varen atendre tot apunta que amb dues semanetes de repòs podrà recuperar-se. Esperam que tot hagi quedat amb un susto i que poguem tornar veure aviat en Tomeu jugant amb lequip. Poc temps desprès daquest ensurt, arribà el quart gol del Campanet, que aprofità un mal rebuig de la defensa lloritana. 
Tots els que vam estar presents en el Municipal de Sineu ahir, vam veure un dels pitjors partits daquesta temporada, ja que cap dels equips que es trobaven sobre el terreny de joc va oferir cap moment de bon joc, sent un partit sense ritme, sense intensitat, sense anticipació, i amb molt pocs detalls de qualitat per no dir cap. 
Si el resultat al finalitzar la primera meitat amb victòria per la mínima dels locals no resultava just, no podem dir el mateix quan làrbitre va xiular el final del partit amb un contundent 3-0 en el marcador, ja que si bé és cert que la U.E.Lloret va merèixer molt més durant els primers quaranta-cinc minuts, amb ocasions clares de gol, amb un joc molt més directe que el rival, bé posicionat, buscant sempre la vertical, encara que sense entrar com en altres ocasions per les bandes, intentant sortir sempre amb el baló controlat, encara que sense cap efectivitat de cara a porteria, unes vegades pels nostres propis errors i altres per una perfecta defensa liderada per una parella de centrals, que sense complicar-se la vida i estant perfectes en gairebé totes les seves accions no van donar cap opció als nostres. Els locals amb un joc sense complicacions i molt pràctic sortien amb perill a la contra, i en un robatori de baló en la línia de mitjans ens guanyen lesquena establint el 1-0 quan rondava el min.25, llençant per terra tot el treball realitzat fins al moment. 
Si hi ha una cosa que podem destacar del partit dahir és sens dubte el sacrifici i el lliurament dels nostres jugadors, ja que quan un equip juga amb deu més duna hora, i domina el partit dinici a final és perquè tots els que van sortir al terreny de joc van suar la samarreta. 
No arribàvem en un bon moment a Can Caimari, ja que el Collerense encara no coneixia la derrota com local estant francament forts en el seu feu. Veníem de cosechar dues derrotes no de molt grat record i lafició no sabia quin equip sanava a trobar. Però molt aviat els assistents ens vam adonar que si ens volien guanyar no ho tindrien gens fàcil. El partit es va posar aviat de cara, ja que en el min.8, un Mario molt treballador i vibrant realitza una assistència perfecta al sempre perillós Miki, que no desaprofita locasió i a lencarar al porter, assoleix un primer gol realment preciós en la seva confecció i execució. 

Vos puc assegurar que no és gens fàcil escriure aquesta crònica després de veure el partit daquest matí, ja que si ja és complicat narrar una derrota mes ho és descriure un desastre. Tots els que vam estar en el Municipal de Són Ximelis al sortir del camp ens preguntàvem el mateix. Com és possible perdre un partit que en el descans guanyàvem per 0-3 i que fins i tot haguéssim pogut guanyar per uns quants més?. I després de moltes hores encara no trobo la resposta, ja que és difícil dentendre com es pot perdre un partit que sense jugar de manera esplendida malgrat el resultat, teníem totalment controlat.