LO MILLOR DEL PARTIT, ELS TRES PUNTS.
(Jornada 8 del 20.10.07 / U.E.Lloret 3 C.F.Port de Soller 0)
Ahir va quedar clar que els nostres no juguen bé quan lequip al que ens enfrontem està situat per la part baixa de la classificació, no és res nou ja que la temporada passada succeïa exactament igual. Sembla com si es contagiessin del joc rival i la velocitat i bon joc brilla per la seva absència.
La primera part va ser del pitjor que hem vist aquesta temporada, nhi ha prou amb veure que la primera ocasió de perill es va produir en el minut 33 de partit, quan al llançar una falta en la frontal de làrea, Joan Ramos en jugada assajada cedeix a Miki i aquest dun fort tir marca el 1-0, en la primera jugada de perill a pilota parada. Els visitants van disposar duna única ocasió de gol, quan en el minut 38 sinternen per banda esquerra i el seu centre és rematat al travesser. Més tard en el minut 42 Bernabé en una gran jugada per la seva banda esquerra aconsegueix donar una assistència perfecta a Miki, que davant el porter disposa duna gran ocasió que no assoleix materialitzar. Aquestes tres jugades van ser lúnica cosa destacable duna primera meitat en la qual va faltar intensitat, velocitat, anticipació i jugar el baló arran de terra.
La segona meitat no podia començar millor, ja que en el minut 48 en un error de la defensa, Miki els guanya lesquena i a lencarar al porter aquest comet un penal de llibre, sent també expulsat amb vermella directa. Dos minuts més tard min.50 la pena màxima és llançada per Miquel Coll, que enganya molt bé al porter i establix el 2-0. El partit a partir daquí va quedar sentenciat, ja que els del Port van baixar més el seu ritme i van lliurar el partit gairebé sense resistència, i excepte en alguna jugada molt esporàdica no van inquietar la nostra porteria, encara que els nostres tampoc estaven per la labor daugmentar el marcador.
Cap ressenyar lesportivitat dels dos conjunts, ja que no va haver cap jugada fora de to, pel que làrbitre va tenir un partit molt tranquil en aquest sentit.
El partit transcorria amb més pena que gloría quan en el min.83 Miki amb astúcia roba un baló en la medul·lar encarant porta amb velocitat, i al veure a Joan Riutort entrant per banda esquerra li cedeix el baló i aquest amb un tir impressionant marca un gol esplèndid, estrenant-se com golejador amb la samarreta del Lloret, pujant al marcador el definitiu 3-0.
Espero i desig que diumenge que ve enfront del Son Roca, es vegi el veritable potencial de la U.E.Lloret, ja que no crec que jugant al nivell amb el que sha fet avui puguem treure res positiu, dins un camp que ens posaran les coses molt difícils, i per a complicar més jugant al matí.


Tots els que van assistir el dissabte al Municipal de Ses Eres per a veure el partit sabíem que no anava a ser un passeig i que el Serverense ens posaria les coses molt complicades si volíem dur-nos els tres punts, el que ningú simaginava és que el partit no fos apte per a cardíacs. Els afeccionats que no es van poder desplaçar es van perdre un gran partit, on els dos equips ens van oferir un gran espectacle en el qual no va faltar absolutament res, ja que per les dues parts tenien molt clar al que jugaven i no volien donar el seu braç a torçar. Es va jugar amb una intensitat i velocitat que a hores dara de competició és digna desment, i el primer en acostar-se amb perill a la meta rival van ser els locals que en el minut 11, en una internada per banda esquerra assoleixen centrar en làrea i la rematada sestavella en el travesser, encara que els nostres no es van arrugar i tres minuts després Mario recull el baló en la frontal i el seu fort tir surt fregant el pal, amb el porter ja batut.

Teníem un partit molt complicat amb el sempre difícil Port de Pollença, tots els que varem estar lany passat recordàvem el 0-1 aconseguit amb 12 minuts de descompte 
Costa molt començar donant les gràcies per haver caigut derrotats en el minut 88 de partit i només per un gol, però si hem de ser sincers al fer una reflexió coherent cal fer-ho, ja que de no ser per un molt inspirat Juanmi ens podria haver caigut una golejada descàndol. Si cal destacar a algú en el desastre viscut ahir no tinc cap dubte que el millor i amb diferència va ser el nostre porter Juanmi, amb tres intervencions impressionants en la primera meitat i altres tantes en la segona, demostrant que està a un altíssim nivell.
Fa mal perdre un partit en el minut 92, i si a més ve precedit duna jugada en la qual un jugador local havia agredit a un dels nostres, que el linier veu clarament, que aixeca el banderí però que al no fer-li cas làrbitre, aquest desisteix i baixa la bandera, perdonant lexpulsió, que en la jugada posterior a lagressió ens rematen una falta estant almenys tres jugadors en clar fora de joc, i per a súmmum ens expulsen al nostre capità Miquel Coll per agressió, quan ell ni tan sol estava prop de la jugada, en la qual si és cert que Juan Ramos empeny a un contrari, i aquest fent tot el teatre del món fingeix una agressió inexistent, és per a estar cabrejat. I a tot això li podem afegir que uns quants afeccionats del Bunyola envaeixen el camp intentant tenir alguna cosa més que paraules amb alguns dels nostres jugadors, i que quan el nostre delegat insta al col·legiat al finalitzar el partit al fet que en lacta faci constar la invasió de camp, aquest es nega a redactar-ho, rehusand el nostre delegat a signar dita acta.
La U.E.Lloret es presentava en el Poliesportiu de Sa Torre, davant dun recién descendit de primera regional U.D.Barracar, amb una calor sofocant i a una hora una mica inusual per als nostres. Així que van decidir que el partit havien de finiquitarlo ràpid, i vagi si ho van fer.




Ni Steven Spielberg hauria pogut redactar un guió millor per a aquest partit, i és que ahir els esdeveniments es van desenvolupar de la millor forma. El vellComunale va tenir el millor comiat possible, i a més lúnic.
El partit sens va posar de cara molt aviat, ja que en el primer minut de partit una gran assistència de Toni Coll a Miki, aquest aconsegueix anar-sen del seu marcador i encarar al porter al qual aconsegueix batre i encarrilar amb l1-0 la que al final seria la més gran golejada de la temporada.
Com ja estava previst no va ser un partit fàcil el disputat aquest dissabte en el Municipal del Coll, ja que ens enfrontàvem a un rival que abans de començar el partit estava empatat a punts amb els nostres, i lluitant per fer-se un forat en els llocs de privilegi que donen accés a lanhelada primera regional.
Tots sabíem que era molt difícil treure algun punt a linexpugnable camp del líder, i després de lo vist 


Jornada 27 

Jornada 25